Utolsó kommentek

  • Hobbiszakács: Teszt komment vagay miért vágja le a blog.hu Mormogi kommentjét a hobbiszakacs.blog.hu oldalon: O'Flaherty kifog egy halat. Méregeti: nem túl nagy, neki a fél fogára se... A hal váratlanul ( (2021.07.06. 07:39) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Mormogi Papa: Hason ló lyókat kiványok én is. (2014.01.05. 13:30) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Enchantée: Boldog új évet Nektek - ott is! :) (2014.01.03. 09:33) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • piszt-ráng: Két napig nem volt hálózatom és mire ÉBREDEK.Tény régen szóltam hozzá de mindig figyeltelek KÖSZÖNÖM az eddigi élményt! További jó főzőcskét. (2014.01.02. 22:50) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • α Ursae Minoris: Rendben, akkor követünk a régi/új blogodra. (2014.01.02. 12:12) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • "saját levében": Ó, csak ne aggódjatok, tapasztalatból mondom, hogy nagyon jól fogtok szórakozni továbbra is. Történetileg úgyis az az oldal volt előbb, és jó fotókban ott sem volt hiány. Engedelmetekkel: sajatleveb... (2014.01.02. 09:14) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • fiam: Boldog új évet kívánok! :) Sajnálom Skandit, üdvözlöm Hobbiszakácsot. A konyhaművészet nem az én asztalom - ez a Nándori torta megsütése után (pontosabban szemrevételezése és kóstolása után) is kitű... (2014.01.01. 17:21) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • cyan: Benéztem oda, elég régi poszt van kint....... Boldogabb új évet Mindenkinek! (2014.01.01. 17:15) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Stegal: Sajnálni fogjuk e helyet páran. De hát mindennek oka van e világban. Boldog Új Évet kívánok, egyesek szerintem odaát is Skandizni fognak.. :-) (2014.01.01. 10:55) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Mormogi Papa: Nekem ezt juttatta az eszembe: i508.photobucket.com/albums/s324/TheSoulVendor/Slade%20Blog/Coverspreadlarge.jpg (2013.12.31. 13:51) 2013 fényképeiből (6)
  • Utolsó 20

Címkék

70 - 300 mm objektiv (1) abba (1) ABBA Múzeum Stockholmban (1) ABBA the museum Stockholm (1) ABBA the Museum Stockholm (1) abra (1) Áfonya (1) agyaghadsereg (1) alfa romeo (1) älg (1) älggrundet (1) alice cooper (1) állatkert (1) állattemető (2) älskade stockholm (1) al bidyah mosque (1) andreas thorkildsen (1) Ankara (2) annie leibovitz (2) Argentin-Svéd (1) Argentina Sweden (1) articsóka (1) atlétika (1) Az ősz színei (1) A királyi család (1) A stockholmi sörfürdő (1) a virágnak megtiltani nem lehet (1) Bacon (1) bajusz (1) Ballada a költészet hatalmáról (1) Ballagás (1) Ballagás svéd módra (1) Barcelona (2) Békacomb (1) Benedek tojás (1) Bertalan (1) bikaviadal arab módra (1) Bimbós pöfeteg (1) Björn Ulvaeus (1) Black headed Gull (1) blohapiac (1) bogáncs (1) bo hansson (1) Brazil (1) brazil brazil (1) brunnsviken (1) Budapest (2) buggyantott tojás (2) buggyantott tojás fóliás batyuban (1) búvárok (1) cameraman (1) carduelis chloris (2) carl fredrik reuterswärd (1) centralstationen (1) Címkék (21) csilicsali csalavári csalavér (1) csirke (1) csontváz (1) csuka (1) Cukorkabátos vásári alma (1) dalarö (1) dámszarvas (1) dámvad (1) danderyd (1) Dankasirály (1) Dansk skepp 1670 (1) Delfin hátán (1) diamond league stockholm 2010 (2) Díjkiosztók (1) djurgården (1) djurkyrkogården i stockholm (2) DN Galan 2012 (1) drinápoly (1) Drottninggatan (1) dubai (2) dubai 2010 (1) dubai creek (1) edirne (1) edsviken (2) Edsviken öböl (1) Eggs Benedict (1) Elena Arzak (1) elsa beskow (1) énekes rigó (1) ennio morricone (1) erdei fekete meztelen csiga (1) Erzsébet tér (1) esterházy péter (1) Farkas (1) fekete tölcsérgomba (1) firenzei tojás (1) flash mob (1) fotografiska (1) fotografiska museet (1) fotomässan (1) fraxinus excelsior (1) fredrik reinfeldt (1) Friends Arena (1) fujairah (2) fujairah 2011 (1) Fülöp (1) fürdőváros (1) fütyik a homlokzaton (1) gaustatoppen (1) Geocaching (1) Gerebengomba (1) giftampuller (1) glad påsk (1) golf (1) göran hägglund (1) Göteborg (1) grand hotel (1) Grå Ulv (1) grönfink (2) güreş (1) haga park (1) Hagymát hagymával (1) halász (1) haparanda (1) Harangvirág (1) hardanger (1) Harisnyás Pippi karácsonya (1) Hattyú (1) hattyútojás (1) Hellasgärden (1) helyből távolugrás (1) hiúz (1) hőlégballon (1) homoki futórák (1) horgászszerencse (1) hormontúltengés (1) hotdog (1) Hötorget Stockholmban (1) húsvét (1) Hűvösvölgy (1) hydro (1) Ibra (2) idill (1) írásos párnahuzatok (1) jägareförbundet (1) Jakab (1) järv (1) jäsicken (1) JoAnn Tan (1) joghurt (1) juan torriente (1) julbock (1) Kapros tökfőzelék (1) karácsony (1) karácsonyi kecskebak (1) Karácsonyi vásár (1) kárókatona (1) kenneth mcarthur (1) képek a stockholmi gastro nordic vásárról (3) képes riport egy repülőgép bemutatóról (1) királyi palota (1) Kolbulle (1) koldus (1) Kolmården (2) korcsolya (2) kőrisfa (1) kormorán (1) korv med bröd (1) kovács zsolt (1) kristdemokraterna (1) Kullarna (2) kulturhuset (1) kungsträdgården (1) kutyavásár stockholmban (1) l (1) lazacivadék telepítése (1) Lazac Salmo salar (1) Légyölő galóca (1) Lehel piac (1) Leo Messi (1) Libamáj (1) Lionel Messi (2) loppmarknad (1) lotta lundgren (1) Lóverseny (2) lóverseny (1) lubok (1) Luca napi körmenet (1) lunchtime (1) magasugrás (1) mandzsúriai dió (1) maraton (1) marhapörkölt (1) medve (1) medvék (1) méregampulla (1) Messi (1) metró (1) midsommar (1) Mitt kök 2012 (1) mókusfa (1) mona sahlin (1) Myrorna (1) Nagykovácsi (1) nationaldagen (1) nehézvíz (1) Neme Endre (1) Neymar (1) Neymar Kassai Viktor (1) niké (1) Nikon 1 v2 (1) nils ericson (1) nk (1) non violence (1) nordiska kompaniet (1) Nordiska Kompaniet (1) Norrhamnsbadet (1) norvégia (1) No Pants Stockholm (1) Nuorssjo (1) Nyár (1) nyerőcsont (1) nyúlfa (1) nyúlfüle gomba (1) Octocopter (1) olajbirkózás (1) Ölbad (1) Ölbadet i Stockholm (1) om jag var din hemmafru eller hur man får en vardag att smaka som en lördag (1) operatőr (1) Örkény (1) oroszlán (1) orosz népi grafika (1) öster malma (1) otidea onotica (1) ötödik nyári olimpia 1912 (1) Panírozott stockholmi tojás (1) Paradicsom (1) pelle bergström (1) Pepe (1) Pettson és Findus (1) Pick (1) pride 2010 (4) Rákóczy út (1) råsunda stadion (1) rjukan (1) Rókagomba (1) Ronaldo (1) royal wedding (1) rozsomák (1) Sagrada Familia (1) sakkozók a széchenyi fürdőben (1) San Sebastian (1) sara russell (1) sashimi (1) Second hand (1) signspottning (1) sirály (1) sivatagszafari (1) Skansen (1) skansen (5) skarv (1) skraken (1) slottslaxen 2012 (1) sollentuna (1) Startgép (1) Stockholm (9) stockholm (48) stockholmi metró (1) stockholmi nyári olimpia (1) Stockholmi tojás (2) Stockholmsmässan Älvsjö (1) Stockholm Jubilee Marathon 2012 (1) Stockholm Jubileum Maraton (1) stockholm marathon 2011 (1) stockholm marathon 2012 (4) Stockholm Marathon 2013 (1) Stockholm Maraton (1) stockholm stadion (3) Stockholm Today (1) stockholm zombie walk (1) strandélet (1) striptease (1) strömmen (2) Studentflak Stockholm (1) svante weyler (1) Svédország (1) Svédország - Argentina (1) Svédország - Portugália (1) svédország magyarország mérkőzés (1) sweden brazil (1) szalmakecske (1) szellemrák (1) széncinkék (1) szent györgy (1) szent iván nap (1) Szigettenger (1) Szitakötő (1) szitakötő (1) Szürke gém (1) Täby galopp (2) Taksim tér Isztanbulban (1) taltrast (1) Tamás (1) tavasz (1) Tavirózsa (1) tengeri pisztráng (1) tinnsjö (1) Tisza (1) toldi (1) torkosborz (1) török (1) török görög barátság (1) tüntetés (1) turdus philomelos (1) tyson gay (1) uborkasaláta (1) usain bolt (1) utcakép (1) utsättning av 8000 laxar i stockholms ström (1) vadkan (1) Vásárcsarnok (1) vasárnapi ebéd (1) västerbron (1) victoria (1) villacsont (1) villamos stockholmban (1) Vinterbad (1) Vízibalett (1) Waxholm (2) wolverine (1) yağlı (1) zebu (1) Zenekar a Skansenben (1) Zlatan (1) zlatan (1) Zlatan Ibrahimovic (2) zöldike (2) Zombie Walk (1) Zombik (1) zombik (1) zsonglőr (1) Címkefelhő

Stockholmi tojás Hobbiszakács módra

2013.02.01. 19:21 :: skandikamera

SK-AZH_3636.jpg

22 komment

Címkék: buggyantott tojás Stockholmi tojás

A bejegyzés trackback címe:

https://skandikamera.blog.hu/api/trackback/id/tr55057331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2013.02.01. 22:40:53

Ha jól látom, ez pirítós, rajta spenót, amikre ráfolydogál egy kis lágytojás, elárasztva, ugyanakkor összefogva az alanti összetevőket, s amikor már-már úgy gondolnánk, hogy ez az egyszerű kompozíció épp elegendő száraz ínyünk csiklandozására, felsikolthatunk a rántott sajtra pillantva, felismervén, hogy igen, pontosan ez kellett még ahhoz, hogy behunyt - kökényszínű - szemmel áhítatosan élvezhessük egy szürkének ígérkező szombat hirtelen aranysárga napfényben fürdő reggelét - feltéve, ha csukott látószervvel betalálunk e hatalmas falattal csöpp kis ajkunkba...

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2013.02.01. 22:43:13

Az sem nagy baj, ha ajkaink közé találunk be, sőt :)

Írni ilyen érzelemhömpölygéses borzadályokat sokkal szórakoztatóbb, mint olvasni :)

cyan 2013.02.02. 01:10:49

Nem szeretem, ha pocsékba megy a sárgája. A tükörtojásnál is szépen körbevágom a sárgáját, félreteszem a végére és egyben kapom be, hammmm. A számban szétfolyó sárgája a gasztronómiám csúcspontja :D

piszt-ráng 2013.02.02. 03:57:05

@fiam: Ahogy mondani szokás fiam ez így vagyon!DE én rosszul látó ember /pisz-ráng/ vagyok és a rántott sajtot nem látom egyértelműen..Tény az a tojás bundába van és tán bundázás előtt betekerhették akár sajttal is,vagy bármi mással mert a mérete nagy /vagy a kenyér mini/. Krém szerű öntetet majonéznek hiszem. "e hatalmas falattal csöpp kis ajkunkba... " Nem merném szendvics szerűen enni-még nyitott szemmel sem-,hanem késsel villával, tunkolva a kicsordult nedűket/majonéz,tojás sárgája/mert ezekkel együtt válik igazi harmonikus étellé az alkotó által megálmodott és elkészített remekmű.

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2013.02.02. 09:11:01

Jó reggelit! :-)
Az alap forró vajban enyhén pirított tósztkenyér, a zöld az spenót, a sajtszerű pedig hollandi mártás. Ez utóbbi olaj helyett "tisztított" vajjal készített semleges ízű majonézhez hasonlít.(Boltban vásároltam, mert nem könnyű ám elkészíteni.) A "korszakalkotó" :-) buggyantásról és a bundázásról a következőkben lesz szó.

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2013.02.02. 09:12:39

@piszt-ráng: Igen, a tojásszendvicseket késsel-villával eszik.

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2013.02.02. 09:17:08

@fiam: Örülök, hogy megihlettelek :-)
@cyan: A kenyér kvázi puha, egy csepp sem marad a sárgájából a tányéron.

cyan 2013.02.02. 10:57:06

@skandikamera: "Az alap forró vajban enyhén pirított tósztkenyér" illetve " A kenyér kvázi puha" - ha pirított, akkor hogy marad puha?
De ez csak kekeckedés, maradok a normális lágy tojásnál, héjában, vajas pirítóssal :)

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2013.02.02. 12:01:30

Nagyszerű ez a stockholmi változat (is)! Ez a „Benedict beütés” is jó ötlet. Az ínyencek francia brióson vagy angol muffinon tálalják a hollandi mártásos buggyantott tojást. Londonban ettem a legfinomabbat. Hedonisták pedig sült angol szalonnát vagy sonkát is illesztenek a tojás és a kalács/kenyérféle közé.
Engem is ihletett már meg a spenót, buggyantott tojás összefüggés, „természetesen” én inkább a kenyérfélét hagytam el, mint a sonkát vagy a szalonnát! … :)

nemvagyokmesterszakacs.blogspot.hu/2011/06/buggyantott-tojas-fokhagymas.html

nemvagyokmesterszakacs.blogspot.hu/2011/06/egy-pohar-kesoi-reggeli.html

Jópofa ez a zacskós buggyantás, a lényeg úgyis az, hogy folyjon a sárgája és ne legyen rongyos a külseje. Legalábbis én így tudom.:)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2013.02.02. 16:37:18

@piszt-ráng: Nem Te vagy rosszul látó ember, hanem én :)
Biztosan finom az igazi összetevőkkel is, de ahogy én látom (ill. elképzelem), úgy is nagyon finom :)
Én a palacsintától kezdve az üres kenyérig szinte mindent késsel villával eszek, de ezt valahogy úgy képzelem, hogy kézzel enném, addig egyensúlyoznék vele, amíg nem sikerül a számba fordítani a falatot :) Közösségben inkább nem enném, az igaz :)

piszt-ráng 2013.02.02. 22:26:53

@fiam: Kés,villa. Fiamnak,volt/van egy bangladesi barátja.Huszegynéhány éve amikor vendégségben volt nálunk ,mesélte,hogy otthon ők a földön étkeznek és kézzel esznek mindent,azért mert gyermek centrikus világ van náluk és nem a gyerekeket ültetik fel az asztalhoz hanem a szülő ül le hozzájuk.Megkértem mutassa meg hogyan esznek. Pörkölt volt nokedlivel.Ma is csak úgy emlékezek rá,hogy nagyon kulturáltan evett ,kézzel.Én a sört üvegből szeretem inni,vendéglőben a nemszeretem módian fogyasztom újabban vörösborra tértem át ,azt nem szoktam üvegből inni.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2013.02.04. 23:26:38

@piszt-ráng: A kés-villa extra módon rögzült belém, bár erőst remélem, hogy semmilyen más formában nem fog, csak úgy, hogy én használom belémrögzülten... Szóval pszichés okai vannak bizonyára, hogy a legtöbbször ragaszkodom a kés-villához.
Amíg megtehettem, hogy csak úgy lehuppanok a földre a gyerek mellé, megtettem, igaz, általában nem a földön étkeztünk - kivéve kirándulások, strandolás stb. Most sem vagyok gyerekbarátlan, nem is tudom, mi lesz, ha unokám lesz. Lassan el kéne kezdenem tornázni.
És, ha már a sörösüvegnél tartunk, annak tudom az okát, hogy miért nem szeretem látni sem, ha valaki üvegből issza a sört és bármilyen más italt (akár teát is), de most nem árulom el.
Szóval talán nem sznobériából vannak ezek a defektjeim.
Mindenesetre el tudom képzelni, sőt, láttam is, milyen jó kézzel falatozni és üvegből inni pl. a sört.
Vörösborfogyasztásomat a statisztika alig érzékeli, meg kell mondanom, kis bánatomra, mert egy jó bikavér simán elcsábítana, de nem bírom az alkoholt :)
Hogy mennyi baj van velem gasztronómiailag is! Nem gondoltam volna... De most már tudom is.

piszt-ráng 2013.02.05. 06:41:28

@fiam: Nekem 5 unokán van.3 magyar,kettő svédmagyar.Földre nem ülök le közéjük de a Mekiben a kézzel evés mesterei.Lehetünk külföldön.Norvégia,Olaszország,Horvát tengerpart nem a helyi ételekre kíváncsiak hanem a Meki.Unokáim szerint gasztronómiailag velem nagy baj van mert a zsemlyében tálalt ételektől /mondjam,ne mondjam/ irtózom.Inkább sétálok az intézmény előtt és nem gondolok az Amerikai étkezési kultúrára.Fia egyik barátja luxus hajon pincér.Állítja,hogy az amerikaiak nagy része nem eszik késsel villával ételt .Mindent a zsemlyébe és kézzel.Na azért olyan nagy baj nem lehet gasztronómiailag ha késsel villával eszel. :-))

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2013.02.05. 15:56:32

@piszt-ráng: Nem mindegy, hogy mi van azon a késen és a villán... :)
A szendvicseket azért én is kézzel eszem, általában. Hamburgert ritkán, de bevallom, ha hamburgeres helyre jutok, nem tudok neki ellenállni (mármint a hamburgernek, nem a helynek). Van is egy kedvenc talponállóm, Fa-lónak hívják, megyeszékhelyünkön található és öt éve még mindig a legjobb hamburgert kínálta. Nem tudom, azóta is így van-e, akkor jártam arra utoljára. Tudom, hogy Nevamesz azt szóvá teszi majd (jogosan), hogy a magunk készítette egészséges is lehet, de a pláne abban van, hogy nem én készítem és valami perverz örömöt jelent, hogy egészségtelen :) A lelkifurdalást azért megspórolnám.
Nagyon jó lehet többgyermekes nagyszülőnek lenni! :)
Nekünk egyre van ígérvényünk, ráadásul nem is a közeli jövőre :(

Azt olvastam valahol, hogy Amerikában az a szokás, hogy késsel-villával feldarabolják az ételt, utána a kést leteszik és csak villával folytatják az étkezést. Nézegetem a filmeket és tényleg, az átlagembereket mutató játékfilmekben így van.
Anyuék nekünk úgy tanították, hogy mindig a következő falatot szabad csak falatra vágni, előre felkockázni nem illő. A kevés ismeretek egyike, ami nem megy ki a fejemből. Biztosan butaság, de azt sem szeretem nézni sem, ha valaki a tányérján összepasszírozza az ételt, pl. a krumplipaprikásban a krumplit. Úgy tűnik, elég faxnis (faksznis, helyesen) vagyok. Pszichológussal ezt még nem beszéltem meg, de nincs kizárva, hogy ajánlatos lenne... :)
Azt hiszem, a való életben túlságosan szabálykövető vagyok. Vagy mi. Gondolatban nem annyira. Lehet, hogy ezért írok?

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2013.02.06. 23:37:24

@piszt-ráng: Igen! Nekem is az volt a legtöbbször elhangzott mondatom az Újvilágban kezdetben, hogy kést kérek ... :)
Szerintem nagyon is rendben van a késsel, villával evés. Kulturált, egyszerű, emberi. Mert hát kés, villa nélkül bárki vagy bármi tud táplálkozni ... :)

piszt-ráng 2013.02.07. 04:00:03

@fiam: @nemvagyokmesterszakacs: Témánál maradva.Szerintem szenzációs a kézből evés ahogy a természetben dolgozó emberek(régi pásztorok,kubikusok) tudnak (tudtak) szalonnázni.Kényér szeletre helyezték a szalonnát ,kenyér héjából vágtak egy darabot azt a szalonna tetejére helyezték,bal kezükbe fogva az étket jobba a bicskával falatoztak,úgy,hogy nem lett zsíros a kezük.

piszt-ráng 2013.02.07. 04:28:55

@fiam: Megyeszékhely? Fa-ló . Google keresőbe...Fa-Ló Vendéglő - Tapolcai vendéglátóegység..Érden is......A Faló Vendéglő Siklós belvárosában található. Faló: Páty, Csömör, Csepel és sorolhatnám...

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2013.02.07. 10:11:41

@piszt-ráng: Apai nagypapám tudta így enni a szalonnát, ahogy írod: kenyérrel, csípős paprikával. Olyan jóízűen falatozott, hogy csak ültünk és néztük, elfelejtettünk enni. Ezért szerettem már kisgyerekként a szalonnát, pedig az viszonylag ritka, minden rendes gyerek a kolbit és a szalámit követelte :) Maximum a sonka "pirosát" :)

A Fa-ló nem vendéglő, hanem egy pici izé, utcára árusít :) És fellebbentem a fátylat - Szekszárdon, a főutcán (Széchenyi) található (ha még működik).
Egyszer, Budapestről hazafelé tartva, nagyon megéhezvén Érd környékén beugrottunk egy autós hm étterembe. Ott a nagy választékból hamburgert kértem. Két falatot ettem és három napig hánytam tőle, ugyanis a hús nyers volt, s valami borzasztóan undorító íze volt. Attól fogva nem is ettem máshol hamburgert, csak a jó öreg Fa-lóban.
Igaz, hogy egyszer, ősszel kiültem a kincsemmel a megyei múzeum körüli parkba, csodálva a színes fákat, s nem vettem észre, hogy falevél hullott a hamburgerbe (mert szeretem nyitva nézegetni a felhalmozott finomságokat benne) és azzal együtt eszegettem... Kicsit kesernyés volt, de azt gondoltam egy ideig, hogy a mexikói újfajta változata :) Amikor rájöttem, hogy a természet viccelt meg, annyira kellett nevetnem, hogy csuda. Azt meg azért nem tudtam abbahagyni, mert elképzeltem, hogy a járókelők mit gondolhatnak rólam, hogy ül egy hölgy és magában nevetgél. Ah, szent együgyűség!

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2013.02.07. 21:22:03

@piszt-ráng: Ez így van! De nem Benedict (stocholmi tojást) falatoztak, hanem szalonnát ... így a szitu már kicsit más! ;) De ez, mondjuk a steakre is igaz.! :)

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2013.02.07. 21:24:10

@piszt-ráng: ... vagyis próbálj meg egy T-bone steaket megfelelő kés és villa nélkül elfogyasztani. Lehet, hogy menni fog, de nem annyira csont nélkül, mintha kenyeret ennél szalonnával úgy, hogy nem lesz zsíros a kezed.

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2013.02.08. 15:03:52

@fiam: "a járókelők mit gondolhatnak rólam" - azt, hogy "vagy sokat ült a napon, vagy romlott húst evett". :-))

(Kölyök korunkban ezt mondtuk egymásra anno 19..)

Egyszer büdös májat szolgáltak fel nekünk. Diákok voltunk, spórolt pénzünket áldoztuk fel. Először megettük a garnírungot, és csak utána szóltunk a pincérnek, hogy vigye vissza, mert rossz. Az meg tiltakozott, tagadott, ahogy belefért. Villára szúrtam egy falatnyit, és átnyújtottam, egye meg, ha olyan jó. Nem merte. Mi meg nem fizettünk.

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2013.02.08. 15:09:27

@nemvagyokmesterszakacs: "próbálj meg egy T-bone steaket megfelelő kés és villa nélkül elfogyasztani". Ez attól függ, hogy mennyire vagy éhes.

Gyermekkórházban - ott és akkor - láttam, ahogy az egy-kétéves gyermekek kutya módra ették a csirkecombot a földre tett tányérről.
:-(
süti beállítások módosítása