Utolsó kommentek

  • Hobbiszakács: Teszt komment vagay miért vágja le a blog.hu Mormogi kommentjét a hobbiszakacs.blog.hu oldalon: O'Flaherty kifog egy halat. Méregeti: nem túl nagy, neki a fél fogára se... A hal váratlanul ( (2021.07.06. 07:39) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Mormogi Papa: Hason ló lyókat kiványok én is. (2014.01.05. 13:30) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Enchantée: Boldog új évet Nektek - ott is! :) (2014.01.03. 09:33) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • piszt-ráng: Két napig nem volt hálózatom és mire ÉBREDEK.Tény régen szóltam hozzá de mindig figyeltelek KÖSZÖNÖM az eddigi élményt! További jó főzőcskét. (2014.01.02. 22:50) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • α Ursae Minoris: Rendben, akkor követünk a régi/új blogodra. (2014.01.02. 12:12) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • "saját levében": Ó, csak ne aggódjatok, tapasztalatból mondom, hogy nagyon jól fogtok szórakozni továbbra is. Történetileg úgyis az az oldal volt előbb, és jó fotókban ott sem volt hiány. Engedelmetekkel: sajatleveb... (2014.01.02. 09:14) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • fiam: Boldog új évet kívánok! :) Sajnálom Skandit, üdvözlöm Hobbiszakácsot. A konyhaművészet nem az én asztalom - ez a Nándori torta megsütése után (pontosabban szemrevételezése és kóstolása után) is kitű... (2014.01.01. 17:21) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • cyan: Benéztem oda, elég régi poszt van kint....... Boldogabb új évet Mindenkinek! (2014.01.01. 17:15) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Stegal: Sajnálni fogjuk e helyet páran. De hát mindennek oka van e világban. Boldog Új Évet kívánok, egyesek szerintem odaát is Skandizni fognak.. :-) (2014.01.01. 10:55) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Mormogi Papa: Nekem ezt juttatta az eszembe: i508.photobucket.com/albums/s324/TheSoulVendor/Slade%20Blog/Coverspreadlarge.jpg (2013.12.31. 13:51) 2013 fényképeiből (6)
  • Utolsó 20

Címkék

70 - 300 mm objektiv (1) abba (1) ABBA Múzeum Stockholmban (1) ABBA the museum Stockholm (1) ABBA the Museum Stockholm (1) abra (1) Áfonya (1) agyaghadsereg (1) alfa romeo (1) älg (1) älggrundet (1) alice cooper (1) állatkert (1) állattemető (2) älskade stockholm (1) al bidyah mosque (1) andreas thorkildsen (1) Ankara (2) annie leibovitz (2) Argentin-Svéd (1) Argentina Sweden (1) articsóka (1) atlétika (1) Az ősz színei (1) A királyi család (1) A stockholmi sörfürdő (1) a virágnak megtiltani nem lehet (1) Bacon (1) bajusz (1) Ballada a költészet hatalmáról (1) Ballagás (1) Ballagás svéd módra (1) Barcelona (2) Békacomb (1) Benedek tojás (1) Bertalan (1) bikaviadal arab módra (1) Bimbós pöfeteg (1) Björn Ulvaeus (1) Black headed Gull (1) blohapiac (1) bogáncs (1) bo hansson (1) Brazil (1) brazil brazil (1) brunnsviken (1) Budapest (2) buggyantott tojás (2) buggyantott tojás fóliás batyuban (1) búvárok (1) cameraman (1) carduelis chloris (2) carl fredrik reuterswärd (1) centralstationen (1) Címkék (21) csilicsali csalavári csalavér (1) csirke (1) csontváz (1) csuka (1) Cukorkabátos vásári alma (1) dalarö (1) dámszarvas (1) dámvad (1) danderyd (1) Dankasirály (1) Dansk skepp 1670 (1) Delfin hátán (1) diamond league stockholm 2010 (2) Díjkiosztók (1) djurgården (1) djurkyrkogården i stockholm (2) DN Galan 2012 (1) drinápoly (1) Drottninggatan (1) dubai (2) dubai 2010 (1) dubai creek (1) edirne (1) edsviken (2) Edsviken öböl (1) Eggs Benedict (1) Elena Arzak (1) elsa beskow (1) énekes rigó (1) ennio morricone (1) erdei fekete meztelen csiga (1) Erzsébet tér (1) esterházy péter (1) Farkas (1) fekete tölcsérgomba (1) firenzei tojás (1) flash mob (1) fotografiska (1) fotografiska museet (1) fotomässan (1) fraxinus excelsior (1) fredrik reinfeldt (1) Friends Arena (1) fujairah (2) fujairah 2011 (1) Fülöp (1) fürdőváros (1) fütyik a homlokzaton (1) gaustatoppen (1) Geocaching (1) Gerebengomba (1) giftampuller (1) glad påsk (1) golf (1) göran hägglund (1) Göteborg (1) grand hotel (1) Grå Ulv (1) grönfink (2) güreş (1) haga park (1) Hagymát hagymával (1) halász (1) haparanda (1) Harangvirág (1) hardanger (1) Harisnyás Pippi karácsonya (1) Hattyú (1) hattyútojás (1) Hellasgärden (1) helyből távolugrás (1) hiúz (1) hőlégballon (1) homoki futórák (1) horgászszerencse (1) hormontúltengés (1) hotdog (1) Hötorget Stockholmban (1) húsvét (1) Hűvösvölgy (1) hydro (1) Ibra (2) idill (1) írásos párnahuzatok (1) jägareförbundet (1) Jakab (1) järv (1) jäsicken (1) JoAnn Tan (1) joghurt (1) juan torriente (1) julbock (1) Kapros tökfőzelék (1) karácsony (1) karácsonyi kecskebak (1) Karácsonyi vásár (1) kárókatona (1) kenneth mcarthur (1) képek a stockholmi gastro nordic vásárról (3) képes riport egy repülőgép bemutatóról (1) királyi palota (1) Kolbulle (1) koldus (1) Kolmården (2) korcsolya (2) kőrisfa (1) kormorán (1) korv med bröd (1) kovács zsolt (1) kristdemokraterna (1) Kullarna (2) kulturhuset (1) kungsträdgården (1) kutyavásár stockholmban (1) l (1) lazacivadék telepítése (1) Lazac Salmo salar (1) Légyölő galóca (1) Lehel piac (1) Leo Messi (1) Libamáj (1) Lionel Messi (2) loppmarknad (1) lotta lundgren (1) lóverseny (1) Lóverseny (2) lubok (1) Luca napi körmenet (1) lunchtime (1) magasugrás (1) mandzsúriai dió (1) maraton (1) marhapörkölt (1) medve (1) medvék (1) méregampulla (1) Messi (1) metró (1) midsommar (1) Mitt kök 2012 (1) mókusfa (1) mona sahlin (1) Myrorna (1) Nagykovácsi (1) nationaldagen (1) nehézvíz (1) Neme Endre (1) Neymar (1) Neymar Kassai Viktor (1) niké (1) Nikon 1 v2 (1) nils ericson (1) nk (1) non violence (1) Nordiska Kompaniet (1) nordiska kompaniet (1) Norrhamnsbadet (1) norvégia (1) No Pants Stockholm (1) Nuorssjo (1) Nyár (1) nyerőcsont (1) nyúlfa (1) nyúlfüle gomba (1) Octocopter (1) olajbirkózás (1) Ölbad (1) Ölbadet i Stockholm (1) om jag var din hemmafru eller hur man får en vardag att smaka som en lördag (1) operatőr (1) Örkény (1) oroszlán (1) orosz népi grafika (1) öster malma (1) otidea onotica (1) ötödik nyári olimpia 1912 (1) Panírozott stockholmi tojás (1) Paradicsom (1) pelle bergström (1) Pepe (1) Pettson és Findus (1) Pick (1) pride 2010 (4) Rákóczy út (1) råsunda stadion (1) rjukan (1) Rókagomba (1) Ronaldo (1) royal wedding (1) rozsomák (1) Sagrada Familia (1) sakkozók a széchenyi fürdőben (1) San Sebastian (1) sara russell (1) sashimi (1) Second hand (1) signspottning (1) sirály (1) sivatagszafari (1) skansen (5) Skansen (1) skarv (1) skraken (1) slottslaxen 2012 (1) sollentuna (1) Startgép (1) stockholm (48) Stockholm (9) stockholmi metró (1) stockholmi nyári olimpia (1) Stockholmi tojás (2) Stockholmsmässan Älvsjö (1) Stockholm Jubilee Marathon 2012 (1) Stockholm Jubileum Maraton (1) stockholm marathon 2011 (1) stockholm marathon 2012 (4) Stockholm Marathon 2013 (1) Stockholm Maraton (1) stockholm stadion (3) Stockholm Today (1) stockholm zombie walk (1) strandélet (1) striptease (1) strömmen (2) Studentflak Stockholm (1) svante weyler (1) Svédország (1) Svédország - Argentina (1) Svédország - Portugália (1) svédország magyarország mérkőzés (1) sweden brazil (1) szalmakecske (1) szellemrák (1) széncinkék (1) szent györgy (1) szent iván nap (1) Szigettenger (1) szitakötő (1) Szitakötő (1) Szürke gém (1) Täby galopp (2) Taksim tér Isztanbulban (1) taltrast (1) Tamás (1) tavasz (1) Tavirózsa (1) tengeri pisztráng (1) tinnsjö (1) Tisza (1) toldi (1) torkosborz (1) török (1) török görög barátság (1) tüntetés (1) turdus philomelos (1) tyson gay (1) uborkasaláta (1) usain bolt (1) utcakép (1) utsättning av 8000 laxar i stockholms ström (1) vadkan (1) Vásárcsarnok (1) vasárnapi ebéd (1) västerbron (1) victoria (1) villacsont (1) villamos stockholmban (1) Vinterbad (1) Vízibalett (1) Waxholm (2) wolverine (1) yağlı (1) zebu (1) Zenekar a Skansenben (1) zlatan (1) Zlatan (1) Zlatan Ibrahimovic (2) zöldike (2) Zombie Walk (1) Zombik (1) zombik (1) zsonglőr (1) Címkefelhő

Hogy is hívnak engem?

2010.10.04. 09:56 :: skandikamera

50 komment

Címkék: hiúz

A bejegyzés trackback címe:

https://skandikamera.blog.hu/api/trackback/id/tr342339922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.10.04. 10:45:22

Név szerint?
:-))
Szerintem ez egy hiúz, így első ránézésre.
Ott van az a kis pamacs a fülén, ha jól látom.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.10.04. 10:49:35

Jó reggelt!

A megfejtés: cicc, cicc-cicc!

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.10.04. 10:55:36

@fiam: ismered azt a viccet, amikor a protekciós, a kicsit protekciós, és a nem protekciós diák felvételizik? Mindegyiknek ugyanazt a vizsgakérdést teszik fel.

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.10.04. 11:15:14

@fiam: most komolyan, vagy csak ugratsz?
Van erre is egy viccem, amikor csak számokat mondanak egymásnak és azon röhögnek.
Nem vagyok valami jó viccmesélő, az biztos, hadilábon állok a viccekkel felhasználói szinten:-))

Attilajukkaja 2010.10.04. 11:47:11

Ha europai a kislany, akkor szerintem is hiuz. Szeretem a latin nevet is: Lynx lynx. Vannak allatok, amelyeknek konnyu megjegyezni a hivatalos nevet. Ilyen a szurke eger is: Mus mus(culus) :o)
Hat nem aranyos?

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.10.04. 12:06:40

@nemvagyokmesterszakacs: Nem ugratlak. Tényleg rémlik és tényleg nem ugrik be.
Komolyan, csak kedvesen mosolygok hozzá. Úgyhogy jöhet a vicc.
A számosat ismerem :)

@Attilajukkaja: Nagyon aranyos, főleg a kis szürke egéré :)
Írtam is szegénykéről egyszer, bár a szerkesztők kissé összekutyulták az illusztrációkat, de sebaj!
www.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=23840

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2010.10.04. 12:07:58

@nemvagyokmesterszakacs: Még egy gratula - egyben utolsó figyelmeztetés is a túl gyors megoldásért. (Ha még akarsz játszani...)

:-))))

Attilajukkaja 2010.10.04. 12:43:37

@skandikamera:
Most en sem nagyon tudok valaszolni. Nagyon rossz passzban van a blogmotor. Grrrr :o[

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.10.04. 12:45:07

@nemvagyokmesterszakacs: Ha Skandi azt mondta, hogy gratula, akkor gratula!!! :)
@skandikamera: Köszi :)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.10.04. 12:48:07

@skandikamera: A honoráriumomra vagyok a legbüszkébb: 1 Ft! :D

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.10.04. 12:55:32

@skandikamera: én is gratulálok, mert hiúzt nem könnyű lencsevégre kapni, nagyon óvatos állat, és háááát, sajnos kisszámú példány is áll rendelkezésre ehhez. Úgyhogy a gartuláció Neked jár.

Másodsorban, egy pszichológiai teszt áldozatává tettelek, ugyanis én sejtelmesen, beírtam volna, hogy tudom a választ, de hagytam volna a játékot kibontakozni.
Úgyhogy bocsánatot kérek, de kíváncsi voltam, az így kialakuló szituációra.

Ugyanis, az első " mi van a képen" játékomban, Spájzceti kitalálta a feladványt, de csak nekem írta meg tréfásan a választ, hogy hadd játszanak a többiek is. Jukka nem értette, hogy miért "állt félre", én viszont nagyon is.

Annyira megtetszett a kitalálósdi, hogy ma új képet tettem fel.
Láttam valakinél erről a gombáról képet 1-2 hónapja, és intuitív nő lévén, gondoltam, hogy írok neki, hogy ne tegye tönkre a játékot, ha véletlenül olvassa a mai kvízt. De elvetettem azzal, hogy legföljebb beír poénosan, mert miért rontaná el a játékot, amikor még el sem kezdődött.
De ő azonnal beírt, elrontotta a játékot, milőtt az elindult volna, sőt mi több, belinkelte a megjegyzésbe a saját oldalát, ahol ő írt erről a gombáról.

Néha túlreagálok dolgokat, most mondjam azt, hogy tajtékoztam?:-DD

Elnézést kérek Tőled, de kíváncsi voltam, hogy csak én és Spájzceti gondoljuk-e úgy, hogy tréfásan, a győzelemről való lemondás nélkül is lehet hagyni a játékot kibontakozni, ha túl korán tudjuk a megfelelő választ?

Amit írtál, abban minden benne van:-)))

Nem természetellenesen ezek szerint a reakcióim:-)))

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2010.10.04. 13:00:06

@nemvagyokmesterszakacs: Pssszzzzt... így adtam tudomásul a többieknek, hogy mennyivel gyorsabb vagy náluk :-)

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.10.04. 13:16:04

@fiam: szóval, először a protekcióst hívják be és felteszik neki a kérdést: hányan vesztették életüket a II. Világháborúban.
A buta protekciós nagy nehezen kinyögi, hogy, hát sokan.
Gratulálnak neki, fel van véve.
A kicsit okos, és kicsit protekciósnak is felteszik a kérdést, gondolkodik, kinyögi, hogy hát, több millióan.
Megveregetik a vállát, ő is fel van véve.
A nem protekciós következik, felteszik neki is a kérdést, mire a tanuló válaszol: 72 771 500-an haltak meg.

A bizottság összenéz: na jó, és név szerint?

Ha-ha, kicsit szakállas a vicc:-))

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.10.04. 13:28:24

@fiam: leírtam a viccet, kovályog valamerre, az örökké valóság és a kuka között:-))
Ha eltűnt, akkor csak később veszem rá magam, hogy újra leírjam:-D

@skandikamera: :-))

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.10.04. 13:31:39

A vicc, vagy a (blogmotor?) az örökkévalóság mellett döntött! Jó döntés volt:-)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.10.04. 13:46:12

@nemvagyokmesterszakacs: Jó vicces, így olvasva rájöttem, hogy ismerem :)
De nem baj, így is jót nevettem :)

Estefelé leszek, most kódorgós dolgom van.
Írjatok sokat addig :)

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2010.10.04. 14:01:02

@nemvagyokmesterszakacs: Én nem ismertem :-) Pedig elég sok viccet tudok. Igaz, hogy nagyrészük a (régi)politikáról és az (örök)szexről szól :-))

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.10.04. 14:51:25

@skandikamera: a politika nem érdekel, a szexben pedig nem ismerek tréfát:-D

Lehet, hogy kicsit később elmesélem a kedvenc szőkenős viccemet:-)))

@fiam: várlak! itt is, "ott" is, "amott" is:-)))

Attilajukkaja 2010.10.04. 15:30:54

@skandikamera:
Nekem is eltunt nehany kommentem. Es amugy sem vagyok jo passzban.
A hiuzra azt irtam annak idejen (ami elszallt), hogy tulsagosn is konnyu feladvany volt.
Persze jo dolog, mert nem mindenki olyan fauna-buzi, mint jomagam :o)

A lenyeg, hogy fontos volt, a hiuz lany europai-e vagy sem. Mert Europaban o egyeduralkodo, de E-Amerikaban van egy kisebb testu, bobcat elnevezesu rokona, aki a csokott farka miatt kapta ezt a talalo nevet.
Es van egy haziasitott peldany is, akivel en ezer orommel elnek egyutt, mert annyira gyonyoru es nyugos fajta, hogy IMADNAM! Ez a Main Coon. De a mi platoi szerelmunk orokke az is marad :o[

Orak ota probalok belinkelni rola kepeket, de nem megy. Nem engedi a blogmotor. Kezdek kifaradni.

Attilajukkaja 2010.10.04. 17:10:14

@skandikamera:

A Skanzenben akarmit is fotozhatsz!
Meseltem mar, hogy az ottani peksegben talalkoztam az elso sved bacsival, aki nem beszelt angolul? Vettem tole valami peksutemenyt es aszondta, hogy nem beszel angolul. Ugy gondoltam, okos egy PR fogas, de aztan megis hittem neki. Raneztem a kezeire. Volt egy-ket gombas korme, de az egeszsegesek alatt is olyan lisztes kosz volt. Nekem legalabbis annak tunt.
Ha becsapott, akkor sem szeretnek tudni rola. A lapos edes csiga finom volt. A bacsi is nagyon kedves volt. Orommel kommunikaltunk egymassal a magunk kis mutogatos modjan. Mit is akarnek meg?

A hiuz biztosan lappfoldi volt?
Csak ezt akartam kerdezni.

Benikuty 2010.10.04. 17:17:15

Imádom a vörös sziszát. A kétlábút leginkább.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.04. 17:36:39

A hiúzt még én is felismertem volna, egyik kedvencem. Mint ahogyan a Maine Coon cicus is. Ja, mindegy, mi az, csak szőrös legyen. :)))
Ma lemaradtam belőletek, de este pótolom...
@Benikuty: Hmmm.
@Attilajukkaja: www.statesymbolsusa.org/Maine/cat_maine_coon.html
@nemvagyokmesterszakacs: "a politika nem érdekel, a szexben pedig nem ismerek tréfát:-D" Hogy ez milyen igaz! :)))

Benikuty 2010.10.04. 17:42:33

@Enchantée: tán valami rosszat szóltam?

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.10.04. 17:59:51

A kilencvenes évek derekán, a szőkenő mobil telefont kap a pasijától:-)
Vásárlás közben, első ízben megcsörren a telefonja. Lelkesen "felkapja", majd beleszól: honnan tudtad, hogy itt vagyok?

Gyermekkoromban a veszprémi állatkertben közel mentem a puma ketrecéhez, és talán meg akakrtam simogatni? Nem is tudom. Minden esetre egy század másodperc alatt dühödten a rácshoz ugrott, vicsorogva odakapott, mintha fel akart volna falni. Ha benyúlok, akkor letépi a kezemet.
Én akkor megtanultam, hogy a vad cicus nem játék. Mint a székely viccben a medve:-)))

Mi van velem? Ilyen "visszes" vagyok ma?

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.10.04. 18:10:01

@Enchantée: A hiúzt minden, magára valamit is adó nő felismeri, hisz van benne/benne van a HIÚ :)
@nemvagyokmesterszakacs: Szerintem még lázas vagy :)
Írtam :))) Bocsi, van benne egy-két elütés (nem karambol).

Attilajukkaja 2010.10.04. 18:21:29

@Enchantée:
Koszonom a Maine coon-os linket! Nagyon koszonom. Csak nem cicakban/kandurokban utazol?

Attilajukkaja 2010.10.04. 18:24:11

@Benikuty:
Imadod a voros cicakat? Pedig azok karmolnak a legfajdalmasabban!

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.10.04. 18:24:38

@fiam: most éppen nem vagyok lázas, csak visszes:-DDDDD
Köszönöm a mesét, gyógyírként szolgált:-)))

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.10.04. 18:41:45

@nemvagyokmesterszakacs: Örülök! :)
@Attilajukkaja: Többek között ezt is irigylem Tőled, hogy nemcsak felismered, de meg is határozod a dolgokat, többek között növényt, állatot, embert, tárgyat, fogalmat, meg a többit :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.04. 19:04:32

@Benikuty: Dehogy, csak közelről ismerek vörös kétlábút. ;)
@Attilajukkaja: Én csak szeretem a cicákat, és ha megtehetem, kiállításra megyek. Egyszer egy egyiptomi cicát simogathattam! meg (ez ugye egy kiállításon ritka), mert angolul elbeszélgettem a külföldi gazdiájval. Hogy annak a csupasznak kinéző, amúgy randa cicusnak milyen selymes az a pár milliméternyi, nem is látszó szőre!!!!! :))))
@fiam: Úgy gondolom, én akkor szégyene vagyok a női nemnek. Bennem alul teng a hiúság. Bezzeg a lányom!!!! :)@nemvagyokmesterszakacs: Azért én simiznék szelíd nagymacskát!!!!:D
@skandikamera: Köszönöm ezt a gyönyörű példányt, feldobta a napomat!!!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.10.04. 19:18:48

@Enchantée: Dehogynem vagy hiú. Valamire mindenki hiú, ez biztos. Én speciel a szememre vagyok hiú. Kék. Van, amikor átlátszó (állítólag az nagyon félelmetes), van, amikor éjkék. A tengerészkék a kedvencem. Most úgy tűnik, hogy állandóan a szememet nézegetem, pedig nem. Legutóbb akkor tanulmányoztam hosszasabban (kb. fél perc), amikor leforráztam szőrtelenítő kencével az állam és azt kenegettem; akkora volt a tükör, hogy az egész fejem belefért, csak az állam dagadt ki belőle :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.04. 19:24:11

@fiam: Persze, bizonyos szinten biztosan hiú vagyok, de nem olyan mértékben, ahogy kéne, szerintem... :)))
A szemeimet speciel én is szeretem. Aztán ennyi. :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.04. 20:23:09

Amúgy meg a képről eszembe jutott gyerekkorom egyik kedvenc dala a Tinidal című lemezről.
"Nem vagyok hiú-z, nem vagyok hiú-z, épp ezért a dalom, berki blues!" :DDD
www.youtube.com/watch?v=8VYDSg9vvRY

És még egy erről az albumról, mese helyett:
www.youtube.com/watch?v=cisjSzSAlOk&feature=related

Na, én ilyeneken nőttem fel, aztán ez lett belőlem. :DDD

Benikuty 2010.10.04. 20:38:10

@Attilajukkaja: @Enchantée: az kimaradt, hogy távolról...:) Az én vérmonyásommal jobb vigyázni!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.04. 20:44:59

@Benikuty: Ja, az úgy teljesen más! ;)))
Osztozzunk a vérnyomásodon: nekem mindig alacsony, átveszek szívesen a Tiédből...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.05. 07:40:42

@skandikamera: Lenyúlhatom a cicus képét háttérképnek? :)))))
Van esetleg fekvő variációban is? (Így csak középre helyezné be) Jó, nem szemtelenkedek...;)

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2010.10.05. 08:28:35

@Enchantée: Természetesen :-) (Nyugodtan letölthettek és használhattok képet a blogomról.) Egy másik hiúzképet, nagyobb méretben innen tölthetsz le.

picasaweb.google.se/105081387108465909338/VASARPH#5524443682415618546

A blogon szereplőt is fel tudom rakni, de csak holnap. Fekvő sajnos nincs :-(

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2010.10.05. 08:30:23

A mai poszt "címkérdésére" a válasz a posztban van. Vigyázat: nem feladvány :-)

Attilajukkaja 2010.10.05. 12:46:39

@Enchantée:
"mindegy, mi az, csak szőrös legyen"
Annak idejen en is igy voltam vele,...de azota mar a csupaszt es borotvaltat is szeretem ;o)
Az egyiptomi cica simogatasrol az Almassy teri volt Szabadidokozpontban rendezett rovar- es pillangokiallitason lehetett madagaszkari csotanyt simogatni. Muris egy joszag! De ezt talan mar irtam egyszer...

www.haziallat.hu/terrarium/izeltlabu-fajok/orias-madagaszkari-sziszego-csotany/2728/

@fiam:
"nemcsak felismered, de meg is határozod a dolgokat"
Nem direkt csinalom, ilyen kis tudalekos vagyok ;o)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.05. 21:43:35

@Attilajukkaja: Lehet borostás is, és azt már a szőrös kategóriába lehet sorolni. ;)
Ízeltlábúakért, meg gerinctelenekért nem vagyok oda...
Nem vagy tudálékos, csak szereted precízen meghatározni a dolgokat, a helyükön kezelni őket. :)))

Attilajukkaja 2010.10.05. 22:36:09

@Enchantée:
A rakot, homart sem szereted simogatni? En nagyon!
Es a precizitassal is ki lehet uldozni az embereket a vilagbol ;o)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.06. 05:34:57

@Attilajukkaja: Még életemben nem simogattam homárt, látni is csak az álatkertben sikerült, nem vagyok a tengeri kütyükért oda. Mondjuk delfinnel kivételt tennék, sőt cápát is simiznék szívesen!!!
Hím példányú Rákot már simogattam, de azt hiszem, kicsit szőrös volt, azért... ;)))))

Precizitással? Naná!!!! :)
süti beállítások módosítása