Utolsó kommentek

  • Hobbiszakács: Teszt komment vagay miért vágja le a blog.hu Mormogi kommentjét a hobbiszakacs.blog.hu oldalon: O'Flaherty kifog egy halat. Méregeti: nem túl nagy, neki a fél fogára se... A hal váratlanul ( (2021.07.06. 07:39) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Mormogi Papa: Hason ló lyókat kiványok én is. (2014.01.05. 13:30) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Enchantée: Boldog új évet Nektek - ott is! :) (2014.01.03. 09:33) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • piszt-ráng: Két napig nem volt hálózatom és mire ÉBREDEK.Tény régen szóltam hozzá de mindig figyeltelek KÖSZÖNÖM az eddigi élményt! További jó főzőcskét. (2014.01.02. 22:50) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • α Ursae Minoris: Rendben, akkor követünk a régi/új blogodra. (2014.01.02. 12:12) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • "saját levében": Ó, csak ne aggódjatok, tapasztalatból mondom, hogy nagyon jól fogtok szórakozni továbbra is. Történetileg úgyis az az oldal volt előbb, és jó fotókban ott sem volt hiány. Engedelmetekkel: sajatleveb... (2014.01.02. 09:14) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • fiam: Boldog új évet kívánok! :) Sajnálom Skandit, üdvözlöm Hobbiszakácsot. A konyhaművészet nem az én asztalom - ez a Nándori torta megsütése után (pontosabban szemrevételezése és kóstolása után) is kitű... (2014.01.01. 17:21) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • cyan: Benéztem oda, elég régi poszt van kint....... Boldogabb új évet Mindenkinek! (2014.01.01. 17:15) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Stegal: Sajnálni fogjuk e helyet páran. De hát mindennek oka van e világban. Boldog Új Évet kívánok, egyesek szerintem odaát is Skandizni fognak.. :-) (2014.01.01. 10:55) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Mormogi Papa: Nekem ezt juttatta az eszembe: i508.photobucket.com/albums/s324/TheSoulVendor/Slade%20Blog/Coverspreadlarge.jpg (2013.12.31. 13:51) 2013 fényképeiből (6)
  • Utolsó 20

Címkék

70 - 300 mm objektiv (1) abba (1) ABBA Múzeum Stockholmban (1) ABBA the museum Stockholm (1) ABBA the Museum Stockholm (1) abra (1) Áfonya (1) agyaghadsereg (1) alfa romeo (1) älg (1) älggrundet (1) alice cooper (1) állatkert (1) állattemető (2) älskade stockholm (1) al bidyah mosque (1) andreas thorkildsen (1) Ankara (2) annie leibovitz (2) Argentin-Svéd (1) Argentina Sweden (1) articsóka (1) atlétika (1) Az ősz színei (1) A királyi család (1) A stockholmi sörfürdő (1) a virágnak megtiltani nem lehet (1) Bacon (1) bajusz (1) Ballada a költészet hatalmáról (1) Ballagás (1) Ballagás svéd módra (1) Barcelona (2) Békacomb (1) Benedek tojás (1) Bertalan (1) bikaviadal arab módra (1) Bimbós pöfeteg (1) Björn Ulvaeus (1) Black headed Gull (1) blohapiac (1) bogáncs (1) bo hansson (1) Brazil (1) brazil brazil (1) brunnsviken (1) Budapest (2) buggyantott tojás (2) buggyantott tojás fóliás batyuban (1) búvárok (1) cameraman (1) carduelis chloris (2) carl fredrik reuterswärd (1) centralstationen (1) Címkék (21) csilicsali csalavári csalavér (1) csirke (1) csontváz (1) csuka (1) Cukorkabátos vásári alma (1) dalarö (1) dámszarvas (1) dámvad (1) danderyd (1) Dankasirály (1) Dansk skepp 1670 (1) Delfin hátán (1) diamond league stockholm 2010 (2) Díjkiosztók (1) djurgården (1) djurkyrkogården i stockholm (2) DN Galan 2012 (1) drinápoly (1) Drottninggatan (1) dubai (2) dubai 2010 (1) dubai creek (1) edirne (1) edsviken (2) Edsviken öböl (1) Eggs Benedict (1) Elena Arzak (1) elsa beskow (1) énekes rigó (1) ennio morricone (1) erdei fekete meztelen csiga (1) Erzsébet tér (1) esterházy péter (1) Farkas (1) fekete tölcsérgomba (1) firenzei tojás (1) flash mob (1) fotografiska (1) fotografiska museet (1) fotomässan (1) fraxinus excelsior (1) fredrik reinfeldt (1) Friends Arena (1) fujairah (2) fujairah 2011 (1) Fülöp (1) fürdőváros (1) fütyik a homlokzaton (1) gaustatoppen (1) Geocaching (1) Gerebengomba (1) giftampuller (1) glad påsk (1) golf (1) göran hägglund (1) Göteborg (1) grand hotel (1) Grå Ulv (1) grönfink (2) güreş (1) haga park (1) Hagymát hagymával (1) halász (1) haparanda (1) Harangvirág (1) hardanger (1) Harisnyás Pippi karácsonya (1) Hattyú (1) hattyútojás (1) Hellasgärden (1) helyből távolugrás (1) hiúz (1) hőlégballon (1) homoki futórák (1) horgászszerencse (1) hormontúltengés (1) hotdog (1) Hötorget Stockholmban (1) húsvét (1) Hűvösvölgy (1) hydro (1) Ibra (2) idill (1) írásos párnahuzatok (1) jägareförbundet (1) Jakab (1) järv (1) jäsicken (1) JoAnn Tan (1) joghurt (1) juan torriente (1) julbock (1) Kapros tökfőzelék (1) karácsony (1) karácsonyi kecskebak (1) Karácsonyi vásár (1) kárókatona (1) kenneth mcarthur (1) képek a stockholmi gastro nordic vásárról (3) képes riport egy repülőgép bemutatóról (1) királyi palota (1) Kolbulle (1) koldus (1) Kolmården (2) korcsolya (2) kőrisfa (1) kormorán (1) korv med bröd (1) kovács zsolt (1) kristdemokraterna (1) Kullarna (2) kulturhuset (1) kungsträdgården (1) kutyavásár stockholmban (1) l (1) lazacivadék telepítése (1) Lazac Salmo salar (1) Légyölő galóca (1) Lehel piac (1) Leo Messi (1) Libamáj (1) Lionel Messi (2) loppmarknad (1) lotta lundgren (1) lóverseny (1) Lóverseny (2) lubok (1) Luca napi körmenet (1) lunchtime (1) magasugrás (1) mandzsúriai dió (1) maraton (1) marhapörkölt (1) medve (1) medvék (1) méregampulla (1) Messi (1) metró (1) midsommar (1) Mitt kök 2012 (1) mókusfa (1) mona sahlin (1) Myrorna (1) Nagykovácsi (1) nationaldagen (1) nehézvíz (1) Neme Endre (1) Neymar (1) Neymar Kassai Viktor (1) niké (1) Nikon 1 v2 (1) nils ericson (1) nk (1) non violence (1) nordiska kompaniet (1) Nordiska Kompaniet (1) Norrhamnsbadet (1) norvégia (1) No Pants Stockholm (1) Nuorssjo (1) Nyár (1) nyerőcsont (1) nyúlfa (1) nyúlfüle gomba (1) Octocopter (1) olajbirkózás (1) Ölbad (1) Ölbadet i Stockholm (1) om jag var din hemmafru eller hur man får en vardag att smaka som en lördag (1) operatőr (1) Örkény (1) oroszlán (1) orosz népi grafika (1) öster malma (1) otidea onotica (1) ötödik nyári olimpia 1912 (1) Panírozott stockholmi tojás (1) Paradicsom (1) pelle bergström (1) Pepe (1) Pettson és Findus (1) Pick (1) pride 2010 (4) Rákóczy út (1) råsunda stadion (1) rjukan (1) Rókagomba (1) Ronaldo (1) royal wedding (1) rozsomák (1) Sagrada Familia (1) sakkozók a széchenyi fürdőben (1) San Sebastian (1) sara russell (1) sashimi (1) Second hand (1) signspottning (1) sirály (1) sivatagszafari (1) skansen (5) Skansen (1) skarv (1) skraken (1) slottslaxen 2012 (1) sollentuna (1) Startgép (1) stockholm (48) Stockholm (9) stockholmi metró (1) stockholmi nyári olimpia (1) Stockholmi tojás (2) Stockholmsmässan Älvsjö (1) Stockholm Jubilee Marathon 2012 (1) Stockholm Jubileum Maraton (1) stockholm marathon 2011 (1) stockholm marathon 2012 (4) Stockholm Marathon 2013 (1) Stockholm Maraton (1) stockholm stadion (3) Stockholm Today (1) stockholm zombie walk (1) strandélet (1) striptease (1) strömmen (2) Studentflak Stockholm (1) svante weyler (1) Svédország (1) Svédország - Argentina (1) Svédország - Portugália (1) svédország magyarország mérkőzés (1) sweden brazil (1) szalmakecske (1) szellemrák (1) széncinkék (1) szent györgy (1) szent iván nap (1) Szigettenger (1) Szitakötő (1) szitakötő (1) Szürke gém (1) Täby galopp (2) Taksim tér Isztanbulban (1) taltrast (1) Tamás (1) tavasz (1) Tavirózsa (1) tengeri pisztráng (1) tinnsjö (1) Tisza (1) toldi (1) torkosborz (1) török (1) török görög barátság (1) tüntetés (1) turdus philomelos (1) tyson gay (1) uborkasaláta (1) usain bolt (1) utcakép (1) utsättning av 8000 laxar i stockholms ström (1) vadkan (1) Vásárcsarnok (1) vasárnapi ebéd (1) västerbron (1) victoria (1) villacsont (1) villamos stockholmban (1) Vinterbad (1) Vízibalett (1) Waxholm (2) wolverine (1) yağlı (1) zebu (1) Zenekar a Skansenben (1) zlatan (1) Zlatan (1) Zlatan Ibrahimovic (2) zöldike (2) Zombie Walk (1) zombik (1) Zombik (1) zsonglőr (1) Címkefelhő

Ez aztán a jó élet! - mondta valaki mögöttem a tömegben (Nyári emlék)

2011.01.25. 08:15 :: skandikamera

 

 

 

 

 

 

66 komment

Címkék: hotdog stockholm diamond league stockholm 2010 korv med bröd

A bejegyzés trackback címe:

https://skandikamera.blog.hu/api/trackback/id/tr962610991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2011.01.25. 08:41:47

Ha már kifizette... :-)))

Eszembe ötlik a skót, aki talál egy mankót. Otthon szembe jön vele a fia. Jól térden rúgja, és átadja a talált tárgyat.
- Nesze, használd !

Szóval mégiscsak lehet közterületen alkoholt fogyasztani, vagy ez mentes sör? :-)

A negyedik képen látható adagolót sohase szíveltem. Olyan... inkább le se írom... :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.25. 08:42:24

Sörnek a szagát sem szeretem, nemhogy innék. Sült kolbászt meg inkább jó kis kenyérkével, nem ilyen falatnyi kifliszerű izével. Tényleg muszáj keverni a mustárt a ketchuppal??? Nekem mondjuk mindegy, de virslit inkább mustárral... :)))
Éhes vagyok.....

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2011.01.25. 08:43:33

@Enchantée: A jégen is jól esne a gyümölcstea, ugye ?
(Esetleg spékelve...?)

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.25. 08:45:52

@Mormogi Papa: Az Atlétika Világ Kupa alatt, a Stadion területén fényképeztem. Rendes, azaz "szeszes" sör volt.

Skót :-))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.25. 08:46:14

@Mormogi Papa: Ha Te is ott lennél (esetleg sört vagy forraltbort szürcsölve), akkor még jobban esne... :)))

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.25. 08:47:10

A jégen legjobb(?) a forralt bor, benne úszkáló mazsolával és mandulával.

Stegal · http://sanstegal.wordpress.com/ 2011.01.25. 09:07:53

Reggelt, ma megint a nosztalgiára ébredtetek?
A szoci hotdog jobban tetszett.Mikor egy fallikus forró fémizére egy fél óriáskiflit karóba húztak egy percre.Igaz, hogy abba csak főt virslit tettek, mi egy furcsa lében ázott,ki tudja mióta.De enni könnyebb volt, mint ezt az amerikás módit,mert erről minden csöpög és hullik.De a legnagyobb baj vele, hogy olyan kicsike.A nyár itala a sör, igaz műanyag pohárból csak ilyen helyen, nagy tömegben megy el.A mustár és ketchup keverhető, de akkor tabascoval együtt úgy homogénre.A rumos tea,vagy egy grog ugyanolyan kellemes a fagyban, mint a forralt bor.Azt nagyon el lehet rontani.

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.25. 09:58:34

@Stegal: Néha jólesik az idővel megszépült emlékek között bogarászni :-)

Szegény Alzheimeresek... :-(

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.25. 10:01:51

@Enchantée: "Sörnek a szagát sem szeretem, nemhogy innék."
A nyers élesztőt sem szereted majszolni? Pedig olyan jó. Habár a cukorral kikavart, nyers tojássárga még finomabb.
:-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.25. 10:11:44

@skandikamera: Nyers élesztő az más, azt szinte kötelező jelleggel etette velem anyu anno, azóta is megmaradt ez a "jó szokásom", bár én ritkán sütök kelt tésztát. A cukros tojás már kevésbé jön be, de azért nyalakodok én minden sütés-főzés közben. :))))
A sörrel szemben előítéleteim vannak, és eddig még nem rombolódott le, szerintem már nem is nagyon fog...

Stegal · http://sanstegal.wordpress.com/ 2011.01.25. 10:57:00

@Enchantée:Egy Belle-Vue Kriek után másképp gondolnál a sörre szerintem. De nem baj, ha a sörivás megmarad nekünk, alkalmanként egy pub-ban mi mást is tehetnénk, isszuk azt a fránya élesztős lét, ami kiszárítja az embert, aki attól meg még jobban szomjas lesz.
Vesekő ellen a legjobb orvosság. :-)
De ez már nálam sem mindennapi valóság..

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.25. 10:59:17

Én mindenben a jót keresem először, majd a kevésbé jót pusztán kiküszöbölni igyekszem.

Ha kaláccsal jó sonkát (libamájat is!:) enni, akkor az édes zsömlébe sem szentségtörés "fasírozottat" vagy kolbászfélét tenni. Ízlés kérdése, csak az alapanayag ne álljon el két napnál tovább!...:)))

@Stegal: Az a hot-dog is napi egyszeri élelmezéshez volt méretezve az biztos. A gond egyedül az volt vele, hogy a krémes cuccot (jó sok kecsöp és mustár) vagy a tővébe nyomták, vagy a tetejébe.

"Hagyományos" hamburgert még lehet nálunk kapni (savanyú káposzta is kerül bele :)de hagyományos hot dogot már nem.

A nyitott változat praktikusabb a feltétek elosztásának szempontjából.

@skandikamera: Nálunk gyerekkoromban az volt a "divat", hogy én és apukám az erőlevesbe csak nyers tojássárgáját kértünk.
Nagyon finom volt, de ma már a főtt fürjtojás jobban vonz.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.25. 11:05:41

@Stegal: Nagyon szívesen átadom a sörivás örömét, semmi kincsért nem venném el ezt Tőletek! :)))
Egy pubban szívesen elüldögélek én kedves, jó emberek tárasásgában a saját kis forró teám mellett, míg mások söröznek. Ugye, drága @Mormogi Papa ? ;)))
Iszom én annyit kis kacsaként (akár leves előtt, közben, után is), hogy vesekővel nem kell számolnom. :)
@nemvagyokmesterszakacs: Nem véletlenül mondják azt sem, hogy minden édes tésztába kell egy csipet só is, ha jól tudom... :D

Stegal · http://sanstegal.wordpress.com/ 2011.01.25. 11:07:29

@skandikamera: Bocsi, de az említett kór ilyeneket is eszembe juttatott.
Papa elmegy a doktorhoz a felesége leleteiért. Azt mondja neki a doktor:
- Van egy kis probléma, mert elkevertük a felesége leleteit, és nem tudjuk, hogy AIDS-es vagy Alzheimer kóros. De van egy tanácsunk, vigye ki Gödöllőre, hagyja ott, és ha hazatalál, akkor ne dugja meg!

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.25. 11:07:59

@Enchantée: Szerintem is jobb a sörivást a férfiaknak hagyni. Egyébként is pocakosít!
:)
Viszont van egy belga meggyes sör, amiből grill vacsorához néha iszom egy (két) pohárral, ha nagyon meleg van (ilyenkor a bor "nem csúszik"). Nem illendő, de szükség törvényt bont...:)
A Belga étteremben. Itt elég jó söröket mérnek.

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.25. 11:10:22

@Enchantée: ...jól tudod! Még az édes életbe is kell egy csipet só!
:)

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.25. 11:13:13

@Stegal: :-)) Nagyon jó :-) Van egy másik változata. Öregasszony panaszkodik, hogy a férje beteg. Valami A-val kezdődő, Aids vagy Alzheimer... nem tudja biztosan. - Sebaj,tanácsolja a szomszédasszonya, kimentek az erdőbe, és otthagyod. Ha hazatalál, akkor Aidses.

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.25. 11:27:49

Ma is itthon van a lányom, nincs iskola neki. Mint tudjuk, engem ő lát el viccekkel.

A mai: Mi a különbség a haha és a hűha között?
15 cm.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.25. 11:31:26

@Stegal: Belle-Vue-vel eddig más vonatkozásban vannak kellemes tapasztalataim, a sört még nem kóstoltam. :)
@nemvagyokmesterszakacs: :DDD Bár tudjuk, hogy nem a méret számít...

Stegal · http://sanstegal.wordpress.com/ 2011.01.25. 11:35:27

@Enchantée:Egy szállodai szoba képe rémlett fel most éppen bennem. :-)

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.25. 11:37:54

@Enchantée: Ne haragudj Chanti!
Ha megkívánsz egy hot dogot egyáltalán nem mindegy 15 cm!
:)

Mentem, mert ezer a dolgom...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.25. 11:41:39

@Stegal: Szállodában úúúúgy még sosem voltam... (Hogy ennek örüljek, vagy sírjak miatta, az még nem eldöntött). Dolgoztam egy ilyen elnevezésű helyen. :)))
@nemvagyokmesterszakacs: Hot-dog esetében is inkább az alapanyag és a belevaló a lényegesebb, nem a mérete, mert lehet az nagy, ha semmi nincs benne, és nem is laktat. ;)))

Zuzuka 2011.01.25. 14:20:46

én bizony szeretem a sört, de csak melegben, strandon, usziban, Balatonnál - szóval vízparton. néha még kocsmában is.
"ez aztán a jó élet" ez ismerős, biztos magyar mondta:)

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.25. 14:33:56

@Enchantée: Nem utaltam tartalmi kérdésekre. Szerintem - továbbra is - van ami hűha, ha 15 cm-rel hosszabb.

@Stegal: Ezek szerint ráhibáztam! ;-)

A Leffe Blond még "kedves" sör, úgy tudom az búzasör. No, nem vagyok nagy sörös, csak addig általában nem állítom semmiről, hogy nem jön be, míg ki nem próbáltam. Nem csak egyfélét, és is nem csak egyszer.
Sok jóból maradnék ki.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.25. 14:40:14

@nemvagyokmesterszakacs: Hidd el, próbáltam én is többször, de utálkozós borzongáson kívül mást nem vált ki belőlem, a pálinkával egyetemben... :)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2011.01.25. 14:44:33

Szép napot!

Mivel gyerekkorom óta alacsony a vércukrom és ezért nagyon gyakran összeesem, sokszor majdnem mindegy, mit eszek, csak jobban legyek. Úgyhogy ettem én már lekváros kenyeret szalámival és nagyon örültem, hogy az eszméletemet nem vesztettem el.
Mindig van nálam cukor vagy csoki. Sajnos hastájékon is...

A sört valaha szerettem, ha lehet így fogalmazni az enyhe vonzódást. Most inkább borpárti vagyok. Méghozzá a nagyon testes, erőteljes vörösborokat preferálom, mondjuk fél-egy deci/alkalom/hó :)

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.25. 14:56:59

@Enchantée: Azt hiszem nem csak a sörivásról beszéltem. De kizárólag a saját nevemben.
:)
Estefelé fölteszek egy rövid posztot, mely talán kapcsolódik egy csöppet jelen poszthoz. Majd nézzetek be.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2011.01.25. 17:00:51

@Enchantée: , Te tetted csak 18 éven felülieknek látogathatóvá a blogodat?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.25. 17:12:09

@fiam: Ezek szerint más még nem állította be, én csak beikszeltem, nehogy meglepődjön, aki betér, mondjuk valami okos politikus, aztán törlik a blogomat, annyit nem ér az egész...
De azért remélem be lehet lépni, csak előtte nyilatkozni kell, hogy elmúltál már 18, ugye?

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2011.01.25. 17:16:40

@Enchantée: Be léphetnék, ha nem érezném magam még mindig tizenhat évesnek... :D
(Persze, beléptem, nincs gond, csak kicsit meglepődtem.)

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.25. 17:40:13

@Enchantée: Mindenki most járt Nálad?...:)
Én is meglepődtem...
Kaptam újfent egy "meglepetést", gondoltam most Neked adom tovább...de ezzel a kezdőlappal visszakoztam!
Ne haragudj kérlek!

Én "csípőből" bemerészkedtem!
:DDD

Föltettem az ígért posztot, most pedig megyek bevásárolni. Később még benézek.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2011.01.25. 18:50:41

@fiam: Úgy meglepődtem, hogy külön írtam valamit, aztán később egybe. Az utóbbi a helyes :)
@nemvagyokmesterszakacs: Megkaptam, köszi!
"Intézkedem" is, de valószínű csak holnap, mert nemsokára megyek dolgozni.
Addig nézegetek friss blogokat, mert azért nem túl széles a látóköröm ezügyben... :)
Nemcsak gasztro-témájú oldalak lehetnek, ugye?

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.25. 19:13:50

13-13 a szünetben!
:-)
Holnap reggel kitalálós poszt.
:-)

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.25. 19:20:03

@Zuzuka: Sóhajtásba csomagolt áhítattal, ízes svéd nyelven mondta azt, hogy - "Detta kallar jag för livskvalite!" = Ezt nevezik "életminőségnek".

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.25. 19:27:12

@fiam: :)
@nemvagyokmesterszakacs: Ne haragudj, hogy elijesztettelek, nem volt cél... :)

Zuzuka 2011.01.25. 19:30:15

@skandikamera: épp ezt érzem, úgyhogy gyakorlom tejberizs falatozás közben:)
elhúztak a spanyolok:( de még nincs vége...

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2011.01.25. 19:35:39

@Enchantée: Az új posztnál szerintem @nemvagyokmesterszakacs: is kiteheti a tizennyolcas karikát :)))
@skandikamera: Én szerintem két nap és tudok svédül. A livskvalite hamar megfejthető volt :) De jó!

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.25. 19:51:00

@fiam: De igazad van!!!!! Nem hagytam szó nélkül NEVAMESZ kilengését, csak Enchanteét írtam "helyetted". Ezer bocs. :-)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2011.01.25. 20:31:46

@skandikamera: Elvesztettem kicsit a fonalat, de nem baj, megyek dolgozni, ott majd felveszem :)

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.25. 20:44:53

@fiam: @skandikamera: Huncut aki rosszra gondol! Én nem is értem mire gondoltok!
:DDD

Tényleg gyakran nyúlok ehhez a finomsághoz! Most úgy döntöttem, hogy publikálom, hátha más is kedvet kap hozzá!
:DDD

Most egy kicsit (nagyon) halványul a mosoly az arcomon...mert Jukka jutott az eszembe! Mostanában már nagyon-nagyon hiányzik! Úgy emlékszem Ő vetette fel, hogy indítsak egy erotikus gasztroblogot...

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2011.01.25. 21:31:43

@Enchantée: Szólj, szólj, ha kell... :-)))
(Hogy oldalvást csatlakozzak a múltkori nosztalgia VIT dalfesztiválhoz :-) Polcrendezés közben került elő egy daloskönyv, amit a Kubai VIT-re adtak ki :-P Amit linkeltetek, hiánytalanul benne van - és még mennyi...
Csak ez maradt ki valamiért... :-))
www.youtube.com/watch?v=5YIESsb6p2c
Pedig nagy kedvenc volt egykor!
www.youtube.com/watch?v=zTnPn4R93ao

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2011.01.25. 21:47:01

@Enchantée: Kevésbé misztikus megfogalmazásban: nyitott vagyok egy közös iszogatásra... Ha tea, azt se bánom... :-D

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2011.01.25. 23:05:00

@nemvagyokmesterszakacs: Akkor ő is, mert én biztosan kértelek rá :)
Ha így van, akkor már többen látjuk ebben a lehetőséget, a helyedben elgondolkodnék ezen... :)

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.25. 23:21:14

@fiam: ...semmiképpen! Az erotikus fantáziám az enyém! Nem eladó...vagy kiadó! Csak néha megvillantok belőle...:)
A blogot is pihentetem hamarosan, ahogyan már Veled is beszéltünk róla.
A könyveimmel akarok foglalkozni.
Nem lenne jó, ha a virtuális világ beszippantaná a kreatívitásomat...olyan ez, mint a narkó!
De a jobbik eset az, ha felsimered, hogy függő vagy, akkor még esélyed van kigyógyulni.
Ha stand by-ra állok, akkor Stegalnál fogok feltöltődni!
:)))

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2011.01.26. 00:22:15

@nemvagyokmesterszakacs: A villantás általában izgalmasabb is. Ennél a műfajnál tényleg igaz: a kevesebb néha több. Minél rejtélyesebb vagy, annál érdekesebb :)
A blog pihentetésébe nem lehet beleszólni, azt Te döntöd el.
A könyvek létrehozását csak pártolni lehet. Ahogy ismerlek, azokat is hamar nyélbe ütöd.
Gondolom, azirányú munkád alatt sem kell hiányolnunk, kommentelni azért fel-feltűnsz majd?!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.26. 05:19:35

@Mormogi Papa: Értem én, értem, kérem! ;)
Talán fel kéne vetni az ötletet itten, aztán aki elérhető közelségben van, akár csatlakozhat a valósághoz, ha van kedve, és ráérős ideje! :)))
Én már többször javasoltam akár szerény hajlékomat is eme tevékenységre, teából mindig jól el vagyok látva... :)

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.26. 07:30:03

Jó reggelt :-))

Röpke nyolc órára hunytam le a szemem, és azalatt mennyi minden történt!

@fiam: Január 22-én kaptam meg, és január 23-án válaszoltam rá. Ezenkívül mást nem kaptam.

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.26. 07:36:32

@nemvagyokmesterszakacs: "Jukka jutott az eszembe! Mostanában már nagyon-nagyon hiányzik! Úgy emlékszem Ő vetette fel, hogy indítsak egy erotikus gasztroblogot..."

Mindannyiunknak hiányzik Jukka. Hm... indithatnánk egy "Jukkára várva" blogot.

:-))

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.26. 07:40:24

@Enchantée: @Mormogi Papa: Egy közös ülésre gondoltok?

Értünk mi a tizennyolcból!

:-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.26. 07:42:58

@skandikamera: Igen, és csoportosan az igazi, tudod, én ilyen kis perverz és telhetetlen vagyok! ;)))

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.26. 07:47:32

@fiam: A nehezen megfejthető kommentem a

nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com/2011/01/amikor-csak-egy-kis-finomsagra-vagyom.html#comments

kis finomságára tett megjegyzésed kapcsán ejtettem

"Az új posztnál szerintem @nemvagyokmesterszakacs: is kiteheti a tizennyolcas karikát :)))"

amit tévedésből Chantinak tulajdonítottam.

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.26. 07:48:37

@Enchantée: Ami igaz, az igaz, vagyunk így egy páran.

:-)))))

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.26. 07:51:17

@Enchantée: Magadra vess azért, hogy a blogod 18-asa ilyen vizekre sodort minket :-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.26. 07:59:49

@skandikamera: Ha Nektek ennyi is elég volt!!! :)))
Pedig semmi olyasmiről nem is írtam... :)
Amúgy mire értetted: Te is perverz és/vagy telhetetlen vagy? :D

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.26. 08:19:55

Tegnap sokat néztem a kéziladbát, a dán-svéden kétszer is telibe találták a csodálatosan védő dán kapust...

Vajon milyen genetikus elváltozás, mazochista kényszerképzet hatására lesz valakiből kézilabda kapus?

:-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.26. 08:27:36

@skandikamera: Választani mindig lehet!!! :)))
Én anno azért álltam mindig a kapuba tornaórákon, mert nem tudok sokat futni, és nem jó a labdakezelésem. Ez azért elég indok lehet, nem? :)

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.26. 08:30:52

@nemvagyokmesterszakacs: " az erőlevesbe csak nyers tojássárgáját kértünk".

Manapság nem "divat", sokan tartanak a szalmonella fertőzéstől. Pedig a majonéz is nyers tojássárgából van, mégsem riadunk meg a szalmonella gondolatától. És ha jól emlékszem a filmbeli Rambo is nyers tojásokkal táplálkozott.
:-)

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2011.01.26. 08:32:59

@Enchantée: Valld be nyugodtan, hogy azért mert már akkor adtál magadra, és nem voltál hajlandó ugyanazt a ruhát, bocs mezt viselni, mint a többiek.

:-))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.26. 08:35:12

@skandikamera: Mez nem volt, és azóta sem adok magamra. :)))
De hogy mindig is kilógtam a sorból így, vagy úgy, az igaz! :DDD

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.26. 08:47:39

@fiam: ...akkor olyan ez, mint az ételben a mascarpone...:)
Tudod, vannak dolgok amit nem lehet erőltetni, vagy kár rajta erőlködni...vagy benned van, vagy nincs.
Szerintem a villantás, egyszerűen azt jelenti, hogy villantás és kész.

@skandikamera: Kész volt már nyúlfarknyi:) bejegyzésem, csak néhány szót írtam át. Egy villantás lett belőle! :)

Jukkával kapcsolatban pedig egyszerűen annak örülnék, ha írna ide, vagy hozzám időnként pár sort. Már, ha van kedve. Mert erőltetni ezt sem lehet. Ő nem is az aki "erőlködik". "Pusztán" megvillantja magát.:)

@Enchantée: Látod, néha egy megfelelő, apró fordulat mekkora reflektorfényt kap?
Az ilyesmit nem lehet erőltetni. Vagy jön magától, vagy nem!
:)))

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2011.01.26. 08:52:14

@skandikamera: Igen. Már nem fűztem tovább a szót, de már nekem sem kívánkozna nyersen a tojás a levesbe. Nem az íze miatt.
A tiramisu is nyers tojásból van és több tonna fogy a világon.
Amikor megízlelem a fasírtot, akkor is átfut az agyamon, hogy vajon...:(
Van, aki eszelősen óvja magát, van, aki fittyet hány rá, van, aki óvatos duhaj - e téren is.
:)
süti beállítások módosítása