Utolsó kommentek

  • Hobbiszakács: Teszt komment vagay miért vágja le a blog.hu Mormogi kommentjét a hobbiszakacs.blog.hu oldalon: O'Flaherty kifog egy halat. Méregeti: nem túl nagy, neki a fél fogára se... A hal váratlanul ( (2021.07.06. 07:39) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Mormogi Papa: Hason ló lyókat kiványok én is. (2014.01.05. 13:30) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Enchantée: Boldog új évet Nektek - ott is! :) (2014.01.03. 09:33) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • piszt-ráng: Két napig nem volt hálózatom és mire ÉBREDEK.Tény régen szóltam hozzá de mindig figyeltelek KÖSZÖNÖM az eddigi élményt! További jó főzőcskét. (2014.01.02. 22:50) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • α Ursae Minoris: Rendben, akkor követünk a régi/új blogodra. (2014.01.02. 12:12) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • "saját levében": Ó, csak ne aggódjatok, tapasztalatból mondom, hogy nagyon jól fogtok szórakozni továbbra is. Történetileg úgyis az az oldal volt előbb, és jó fotókban ott sem volt hiány. Engedelmetekkel: sajatleveb... (2014.01.02. 09:14) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • fiam: Boldog új évet kívánok! :) Sajnálom Skandit, üdvözlöm Hobbiszakácsot. A konyhaművészet nem az én asztalom - ez a Nándori torta megsütése után (pontosabban szemrevételezése és kóstolása után) is kitű... (2014.01.01. 17:21) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • cyan: Benéztem oda, elég régi poszt van kint....... Boldogabb új évet Mindenkinek! (2014.01.01. 17:15) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Stegal: Sajnálni fogjuk e helyet páran. De hát mindennek oka van e világban. Boldog Új Évet kívánok, egyesek szerintem odaát is Skandizni fognak.. :-) (2014.01.01. 10:55) Boldog Új Évet - a Hobbiszakácson!
  • Mormogi Papa: Nekem ezt juttatta az eszembe: i508.photobucket.com/albums/s324/TheSoulVendor/Slade%20Blog/Coverspreadlarge.jpg (2013.12.31. 13:51) 2013 fényképeiből (6)
  • Utolsó 20

Címkék

70 - 300 mm objektiv (1) abba (1) ABBA Múzeum Stockholmban (1) ABBA the museum Stockholm (1) ABBA the Museum Stockholm (1) abra (1) Áfonya (1) agyaghadsereg (1) alfa romeo (1) älg (1) älggrundet (1) alice cooper (1) állatkert (1) állattemető (2) älskade stockholm (1) al bidyah mosque (1) andreas thorkildsen (1) Ankara (2) annie leibovitz (2) Argentin-Svéd (1) Argentina Sweden (1) articsóka (1) atlétika (1) Az ősz színei (1) A királyi család (1) A stockholmi sörfürdő (1) a virágnak megtiltani nem lehet (1) Bacon (1) bajusz (1) Ballada a költészet hatalmáról (1) Ballagás (1) Ballagás svéd módra (1) Barcelona (2) Békacomb (1) Benedek tojás (1) Bertalan (1) bikaviadal arab módra (1) Bimbós pöfeteg (1) Björn Ulvaeus (1) Black headed Gull (1) blohapiac (1) bogáncs (1) bo hansson (1) Brazil (1) brazil brazil (1) brunnsviken (1) Budapest (2) buggyantott tojás (2) buggyantott tojás fóliás batyuban (1) búvárok (1) cameraman (1) carduelis chloris (2) carl fredrik reuterswärd (1) centralstationen (1) Címkék (21) csilicsali csalavári csalavér (1) csirke (1) csontváz (1) csuka (1) Cukorkabátos vásári alma (1) dalarö (1) dámszarvas (1) dámvad (1) danderyd (1) Dankasirály (1) Dansk skepp 1670 (1) Delfin hátán (1) diamond league stockholm 2010 (2) Díjkiosztók (1) djurgården (1) djurkyrkogården i stockholm (2) DN Galan 2012 (1) drinápoly (1) Drottninggatan (1) dubai (2) dubai 2010 (1) dubai creek (1) edirne (1) edsviken (2) Edsviken öböl (1) Eggs Benedict (1) Elena Arzak (1) elsa beskow (1) énekes rigó (1) ennio morricone (1) erdei fekete meztelen csiga (1) Erzsébet tér (1) esterházy péter (1) Farkas (1) fekete tölcsérgomba (1) firenzei tojás (1) flash mob (1) fotografiska (1) fotografiska museet (1) fotomässan (1) fraxinus excelsior (1) fredrik reinfeldt (1) Friends Arena (1) fujairah (2) fujairah 2011 (1) Fülöp (1) fürdőváros (1) fütyik a homlokzaton (1) gaustatoppen (1) Geocaching (1) Gerebengomba (1) giftampuller (1) glad påsk (1) golf (1) göran hägglund (1) Göteborg (1) grand hotel (1) Grå Ulv (1) grönfink (2) güreş (1) haga park (1) Hagymát hagymával (1) halász (1) haparanda (1) Harangvirág (1) hardanger (1) Harisnyás Pippi karácsonya (1) Hattyú (1) hattyútojás (1) Hellasgärden (1) helyből távolugrás (1) hiúz (1) hőlégballon (1) homoki futórák (1) horgászszerencse (1) hormontúltengés (1) hotdog (1) Hötorget Stockholmban (1) húsvét (1) Hűvösvölgy (1) hydro (1) Ibra (2) idill (1) írásos párnahuzatok (1) jägareförbundet (1) Jakab (1) järv (1) jäsicken (1) JoAnn Tan (1) joghurt (1) juan torriente (1) julbock (1) Kapros tökfőzelék (1) karácsony (1) karácsonyi kecskebak (1) Karácsonyi vásár (1) kárókatona (1) kenneth mcarthur (1) képek a stockholmi gastro nordic vásárról (3) képes riport egy repülőgép bemutatóról (1) királyi palota (1) Kolbulle (1) koldus (1) Kolmården (2) korcsolya (2) kőrisfa (1) kormorán (1) korv med bröd (1) kovács zsolt (1) kristdemokraterna (1) Kullarna (2) kulturhuset (1) kungsträdgården (1) kutyavásár stockholmban (1) l (1) lazacivadék telepítése (1) Lazac Salmo salar (1) Légyölő galóca (1) Lehel piac (1) Leo Messi (1) Libamáj (1) Lionel Messi (2) loppmarknad (1) lotta lundgren (1) Lóverseny (2) lóverseny (1) lubok (1) Luca napi körmenet (1) lunchtime (1) magasugrás (1) mandzsúriai dió (1) maraton (1) marhapörkölt (1) medve (1) medvék (1) méregampulla (1) Messi (1) metró (1) midsommar (1) Mitt kök 2012 (1) mókusfa (1) mona sahlin (1) Myrorna (1) Nagykovácsi (1) nationaldagen (1) nehézvíz (1) Neme Endre (1) Neymar (1) Neymar Kassai Viktor (1) niké (1) Nikon 1 v2 (1) nils ericson (1) nk (1) non violence (1) Nordiska Kompaniet (1) nordiska kompaniet (1) Norrhamnsbadet (1) norvégia (1) No Pants Stockholm (1) Nuorssjo (1) Nyár (1) nyerőcsont (1) nyúlfa (1) nyúlfüle gomba (1) Octocopter (1) olajbirkózás (1) Ölbad (1) Ölbadet i Stockholm (1) om jag var din hemmafru eller hur man får en vardag att smaka som en lördag (1) operatőr (1) Örkény (1) oroszlán (1) orosz népi grafika (1) öster malma (1) otidea onotica (1) ötödik nyári olimpia 1912 (1) Panírozott stockholmi tojás (1) Paradicsom (1) pelle bergström (1) Pepe (1) Pettson és Findus (1) Pick (1) pride 2010 (4) Rákóczy út (1) råsunda stadion (1) rjukan (1) Rókagomba (1) Ronaldo (1) royal wedding (1) rozsomák (1) Sagrada Familia (1) sakkozók a széchenyi fürdőben (1) San Sebastian (1) sara russell (1) sashimi (1) Second hand (1) signspottning (1) sirály (1) sivatagszafari (1) Skansen (1) skansen (5) skarv (1) skraken (1) slottslaxen 2012 (1) sollentuna (1) Startgép (1) Stockholm (9) stockholm (48) stockholmi metró (1) stockholmi nyári olimpia (1) Stockholmi tojás (2) Stockholmsmässan Älvsjö (1) Stockholm Jubilee Marathon 2012 (1) Stockholm Jubileum Maraton (1) stockholm marathon 2011 (1) stockholm marathon 2012 (4) Stockholm Marathon 2013 (1) Stockholm Maraton (1) stockholm stadion (3) Stockholm Today (1) stockholm zombie walk (1) strandélet (1) striptease (1) strömmen (2) Studentflak Stockholm (1) svante weyler (1) Svédország (1) Svédország - Argentina (1) Svédország - Portugália (1) svédország magyarország mérkőzés (1) sweden brazil (1) szalmakecske (1) szellemrák (1) széncinkék (1) szent györgy (1) szent iván nap (1) Szigettenger (1) Szitakötő (1) szitakötő (1) Szürke gém (1) Täby galopp (2) Taksim tér Isztanbulban (1) taltrast (1) Tamás (1) tavasz (1) Tavirózsa (1) tengeri pisztráng (1) tinnsjö (1) Tisza (1) toldi (1) torkosborz (1) török (1) török görög barátság (1) tüntetés (1) turdus philomelos (1) tyson gay (1) uborkasaláta (1) usain bolt (1) utcakép (1) utsättning av 8000 laxar i stockholms ström (1) vadkan (1) Vásárcsarnok (1) vasárnapi ebéd (1) västerbron (1) victoria (1) villacsont (1) villamos stockholmban (1) Vinterbad (1) Vízibalett (1) Waxholm (2) wolverine (1) yağlı (1) zebu (1) Zenekar a Skansenben (1) Zlatan (1) zlatan (1) Zlatan Ibrahimovic (2) zöldike (2) Zombie Walk (1) Zombik (1) zombik (1) zsonglőr (1) Címkefelhő

Két figura. Mi a közös bennük?

2010.11.12. 08:19 :: skandikamera

 

 

 

37 komment

Címkék: stockholm agyaghadsereg

A bejegyzés trackback címe:

https://skandikamera.blog.hu/api/trackback/id/tr532441861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.12. 08:28:53

Csúnyák?!? ;))) Öregek?!? ;)
Szeretik a lovakat? Agyaghadsereget tartanak?
Passz.

"saját levében" · http://sajatleveben.blogspot.com 2010.11.12. 08:29:25

Hát hogy mindkettőjüknek olyan alacsony volt a plafon, hogy búb nőtt a fejükre! Ezek a svédek olyan magas népek!

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.11.12. 09:27:22

...két aranyember...remélem nem választani kell közülük?!....ez már egy közös pont lehet...a többit (márha jutok valamire) piac után....várnak a kapirgálós szárnyasaim....:-))))

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.11.12. 12:39:17

@Enchantée: Mi ugyanazt a képet nézzük?
"Csúnyák?!? ;))) Öregek?!? ;)"
...dupla kantárral, feltehetőleg 2, vagy attól több lovat hajtanak...hajtottál már szekeret?(én igen!)...ahhoz erő, és hozzáértés kell...bár a művész kicsit hosszabb karokat is formázhatott volna, a kocsit hajtó férfi ereje teljében van, nekem rendben van:-)

...a második pedig ugyancsak öntudatos, még egy halvány mosoly is van az arcán....a fejdísz/haj, a sál, nemes emberről árulkodik, akiért döglenek a gésák, és az ázsiai fehérnépek.....bár járatlan vagyok az ottani erotikában....de annyit tudok, hogy ugyancsak megadják a módját!..:-)))

Nekem 3 tippem van:
1. Skandi fotózta mindkettőt:-)))
2. Mindketten férfiak:-)))
3. Aranyból formázták őket (esetleg más sárga fémből)

Az első lehet, hogy valami terepsztalon van, kicsinyített a figura szerintem...a másik az életnagyságú, vagy majdnem.

Skandi: tekintettel arra, hogy több közös vonás is van a képek között, honnan a csodából tudjuk, hogy Te éppen melyikre gondolsz?...
:-DDD

Na, jó, rám nem lehet panasz, végzem a dolgom, és majd benézek!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.11.12. 14:12:40

Szép napot!

Az agyaghadsereg katonái, fémes áthallással.
A közös bennük az, hogy mindkettőnek ugyanolyan sálja van, mindketten bajszosak és egyikben sem dúl a tesztoszteron :) Mindkettőnek rövid a karja kissé, egyik sem szembogaras :)
És mindkettő remekmű.
Nem is tudom, hogy lehetett ilyen szépet alkotni úgy, hogy máig fennmaradjon?

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.11.12. 14:24:14

Eszembe jutott még, ahogy @nemvagyokmesterszakacs: is írta, hogy az egyik kisebb, szóval, hogy "nemrég" a nagy, életnagyságú szobrokon kívül találtak kicsinyített változatokat is. Lehet, hogy erre gondoltál, Skandi, hogy az egyik nagy, a másik kicsi, de ugyanaz a cucc (a cucc talán nem a legszakszerűbb meghatározás, de hétvége van, lazítok) :)

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2010.11.12. 14:40:44

Bravó fiam!!!!! És Chanti, aki csípőből elsőnek betájolta. Az agyaghadsereg a közös "bennük", mert mindkettő az ásatások során került elő. A kocsis négyesfogatot hajt (bravó Nevamesz!), és nem sokkal, de kisebb mint egy valódi kocsis (saját levében). A világjáró példány - jelenleg Stockholmban - replikája bronzból van. A térdelő íjász valamivel nagyobb, kvázi embernagyságú, és égetett agyagból van.

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.11.12. 14:58:14

@skandikamera: ...azt hittem káprázik a szemem, amikor még egyet frissítettem, mielőtt egy rövid időre búcsút veszek az internettől....:-)

Nagyon érdekes feladvány volt, jó kis hölgykoszorút vonzanak a képeid, vág az eszük!
:-DDD

A megoldással mára bezárod a bazárt, vagy nézzek még vissza később?

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.11.12. 15:07:09

Gratula a kollegáknak! :)
@skandikamera: ehhez hasonló feladvány jöhet minden nap :)
Valami történetet is kéne kitalálni a katonákhoz.
Mondjuk egy kínai szappanoperát, ahol Juan-Jüan harcol Jüan-Juannal Kicsitcsüng szerelméért és elmennek az agyagháborúba megmutatni, Ki? Mit? Tud? Az egyik íjász lesz, a másik négyesfogathajtó. Igen ám, de Kicsitcsüng egy harmadikba szerelmes, Hosszú-pingbe, aki csak egy egyszerű gyalogos agyagkatona. Kicsitcsüng egy időre megvakul és a nagy szívfala is gyengélkedik, ezért már nem kell Juan-Jüannak és Jüan-Juannak sem, csak Hosszú-ping tart ki mellette. Kicsitcsüngbe belenyomnak hatszáz akupunkturás tűt, úgy néz ki, mint egy kinai csüngőhasú sündisznó, de hat a fura kúra és láss csodát, élesebb lesz a látása és a szíve is meggyógyul, mert igazán jól csak a szívével lát az ember...

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2010.11.12. 15:17:03

@fiam: :-))))

Úgy-e, mondtam már azt, hogy ezt a blogot ti írjátok?

:-))))

Hm... akár lusta.blog.hu is lehetne a neve.

@nemvagyokmesterszakacs: A hétvégén igyekszem még több agyaghadsereges képpel jelentkezni. Fiam, tartsd résen a tollad és a fantáziád.

:-))

spájzcetli 2010.11.12. 15:19:58

@nemvagyokmesterszakacs:
„Bezár a bazár,
haza mennek a
Hadlék, nepperek,
s a borús égből
mind több csepp pereg
a barna bódék bádogára.
Apropó!
Lement a rozsdás bádog ára.
Az éj veszi át birodalmát,
tovább szőve a piac irodalmát,
elhomályosul a bizarr körkép,
s az egyik bódéban Hófehérkével
aludni térnek a kerti törpék.”

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.11.12. 15:37:43

@skandikamera: A tollamat készenlétben szoktam tartani... :)

@spájzcetli:
"...elhomályosul a bizarr körkép,
fényesen ragyog a bíz' fals kórkép.
Szenved tőle a túl naiv pórnép,
de nem hiányzik más, csak egy sörgép."

Bocsi, Spájzcetli, a Tied zseniális, az enyém nyögvenyelős, de nem álltam meg; szeretek játszani :)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.11.12. 15:39:23

Spájzcetli,
a hadlék, az handlék vagy a hadseregre utaltál, csak nekem nem világos?

spájzcetli 2010.11.12. 16:03:19

@fiam: ...sajnos nem az enyém, az idézőjellel próbáltam jelezni. Kb. negyven éve itt van a "fülemben", talán Major Tamástól hallottam? Mormogi Papa majd megmondja...
... természetesen: handlé (ószeres), az a fránya n elkóricált valamerre...

Attilajukkaja 2010.11.12. 16:19:25

Ket okbol nem irtam ma be:

1. Tul konnyu volt a feladat ;o)
2. A multkor hiaba irtam, ne engedett be a blog. Aztan olvastam, hogy masnak is volt ilyen gondja.

Pedig Enchantée-nak kuldtem volna az IKEA-s bejegyzesehez egy hong-kongit,...csak hogy ubereljem a skandinavok talalekonysagat :o)))

www.youtube.com/watch?v=L4yJGTPUR_0

spájzcetli 2010.11.12. 16:28:15

@Attilajukkaja: ...én is így voltam a mai feladvánnyal. Úriember biztosra nem tippel!... :))

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.11.12. 16:30:11

@Attilajukkaja: Van telepátia!!! :)
Hogy vagy? Mivel teltek a napjaid?
@spájzcetli: Még jó, hogy én nem vagyok úrilány, nekem szabad tippelgetnem bármire...

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.11.12. 16:31:22

...szóval itt kvatterkáztok, míg én keményen dolgozom a blogomon!!!!!
:-)

..no, ha ez a lusta blog, akkor én ismerek egy szorgos blogot!
:-D

@Attilajukkaja: én pedig nem a megfejtésért, hanem a szórakoztatásért voltam ma felelős...:-DDD

@fiam: :-DDD ..Te aztán tudsz írni....tetszik az "olasz meló"?
:-D

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.11.12. 16:39:14

Neoex épp a székről taszigál lefelé, úgyhogy át kell engednem a terepet egy kicsit. Addig írjatok.

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.11.12. 16:42:59

@fiam: akkor előkészítem az új sorozatot...:-)))

...egyébként ettetek az oldalasamból, attól ilyen csípős a nyelvetek? (bár a Jukkáé anélkül is csípős:-)

@skandikamera: ..beagyagozod a hétvégénket:-D

Attilajukkaja 2010.11.12. 17:53:36

@Enchantée: @"saját levében": @nemvagyokmesterszakacs: @fiam: @skandikamera: ,...es Mormogi, Benikuty, stb.

Kedveseim!
Semmi gond, csak kicsit sajog a hatam.

Nagyanyam boven tul volt a nyolcvanon, amikor mar nem nyaralas celjabol latogattam meg a hetvegeken. Mar nem O gondoskodott az en mezitalabas, kisbugyis lenyemrol, hanem inkabb en igyekeztem gondoskodni rola. A hetkoznapi tevekenysegek koze tarozott, hogy reggel a konyhaban leult a kisszekre es en megfesultem. Egyik szemet mar alig hasznalta a szurke halyog miatt, amugy teljesen jol volt. Haja sem sok volt, de legalabb egy meter hosszu. Azt megfesultem, befontam es feltekertem egy kis kontyba. Ilyenkor csak csendben ult es turte a macerat, de en a hatabol is lattam, ha nem volt jo kedve. Ha megkerdeztem, hogy "Nagyi, nem aludtal jol?", csak az volt a valasz, hogy "csak kicsit sajog a hatam". Barmi tortent, barmi is zavarta,....mindig ez volt a valasz. Kicsit sajgott a hata.

Koszonom a kedves es odafigyelo kerdeseiteket. Jol vagyok, csak kicsit sajog a hatam :o)

Neha azert bekukkantok ide a szorakozas es a tarsasag kedveert! Jo, hogy vagytok!!!!!!

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.11.12. 18:19:56

@Attilajukkaja: Látod, ezek a történetek is annyira hiányoznak. Most felidézted az én apai nagymamám sokszoknyás alakját - alig száznegyven centijét, görbe lábait, tejfehér bőrét, kilencvenen túl is szinte ránctalan arcát, szintén hosszú, fehéres-szürkés haját és sajátos illatát. Köszönöm!

Attilajukkaja 2010.11.12. 18:32:48

@fiam:
Oh, ez nagyon kedves toled! :o)
De hol volt itt a tortenet? Csak egy gyer haju oregaszony es az unokaja reggeli teszem-veszem dolgairol elmelkedtem.
Mar nincs meg az oreganyam, talan mar a hazat is ledozeroltak,...mar a hajam is kezd hullani. Csak en hajfesteket es nem egy keszkenot hasznalok arra, hogy elfedjem a sajat kis valosagomat a kivancsi szemek elol.

Nagyon szerettem a Nagyanyamat.

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.11.12. 18:54:41

@Attilajukkaja: Nem gondoltam, hogy szeretted a Nagymamásat... :)
Kár, hogy nem vagyok festő, ebből a szívet melengető történetből szép képet lehetne festeni...

spájzcetli 2010.11.12. 19:35:03

@Attilajukkaja: :((((((((((((((((((((((((((((((((((……
… együttérzek… Gondolom, nem vigasztal, már „egy csapatban focizunk” :o) …
Kívánom, szeretteid tartsanak örömben… Én a családomnak, környezetemnek köszönhetem, hogy még a sajgós hátúak csapatát „erősíthetem” Szeress és legyél szeretve!!!... Gyere felénk gyakran! Örülünk Neked...

nemvagyokmesterszakacs · http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com 2010.11.12. 20:22:14

Jó estét kívánok!

A lánykámat elvitte az udvarlója szórakozni, én pedig a Zuramat meccset nézni a kisfimnak fáj a torka, igyekeztem gyógyírrel ellátni, és benéztem Hozzátok, hogy mekkora élet folyik itt, mert amikor távol vagyok, akkor mindig nagy élet van....merre jártok?

Ha vagytok, akkor szívesen maradok egy kicsit:-)))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2010.11.12. 22:05:03

Jó éjszakát kívánok!
Mivel egész napos pályázatírás volt műsoron, nemigen vitézkedtem.
Örülök neki, hogy ilyen sokan benéztek, Yucca külön öröm :-)
Gondolom, reggel (mikor benéztem, a poszt még nem volt éles) kevesebb kép volt fent...
De ha látom, se lett volna sportszerű, Skandi tudja, hogy tudtam: az Agyaghadsereg Svédországban vendégszerepel :-)
@spájzcetli: Az idézet nem ugrik be - persze megguglizhatnám, de az nem akkora dicsőség... én is csak egy szerény olvasó vagyok ;-)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.11.12. 22:19:10

@Mormogi Papa: Pihend ki ma magad holnapra... :)
Előre nem, majd holnap mondok tósztot.
Sp. idézete Romhányit idézi, nem kizárva, hogy más is lehet rímhányó.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.12. 22:39:08

@Attilajukkaja: Köszönöm a bejátszást, ez azért übereli az enyémet! :)))
Amíg sajog, addig mozog! ;) Örülök, hogy beugrottál! :)
Nekem még szerencsére él a mamám, bár neki már csak pár szál haja van 83 évesen, de azt a mai napig feltekeri fésűre, és fejkendő alá rejti, így olyannak látszik, mintha még mindig lenne haja. :) Sokszoknya és kötény alapfelszereltség nála, meghatározhatatlan illata van, ráncos, göcsörtös keze, girbegurba ujjakkal, de nagyon jó hozzá bújni, ahogy meglapogatja a hátamat, erőteljes, csak rá jellemző mozdulattal néhányszor végigsimítva a gerincvonalamon, ha beszélünk, fogja a kezem, szóval szeretem őt! :)))
A másik mama (dédi) a szememben az úrinő a mai napig, emelt fővel jár, elegáns mozdulatokkal, kifinomult diplomáciai érzékkel, őt puszilgatni jó, ahogy a ráncos, de inkább lógó, mindemellett hihetetlenül puha tapintású bőréhez érni. Ő áll hozzám a legközelebb, néha anyut is megelőzi a sorban, mert kicsit jobban megért, hasonló cipőben járt ő is fiatalon, anyu meg nem...
Na, megyek aludni, de jó volt kicsit lelkizni Veletek!!! :)))

Mormogi Papa · http://iusmurmurandi.blog.hu 2010.11.12. 23:31:12

@fiam: Lehet róla szó éppen - tedd magad is :-)

"saját levében" · http://sajatleveben.blogspot.com 2010.11.12. 23:51:05

Attilajukkaja de jó hogy előkerültél! Már régen kihűlt a mangoldos lasagnéd a saját levemben!
sajatleveben.blogspot.com/2010/10/oszi-lasagne-tobb-lepesben.html

spájzcetli 2010.11.13. 06:24:19

@Mormogi Papa: ...korábban már én is meggugliztam, de nincs fenn a hálón.

@fiam: ...nem Romhányi. A szerző -egészen biztos!- Szilágyi György...

Benikuty 2010.11.13. 11:32:03

@Attilajukkaja: ...és stb. Benikuty már nincs.
Itt.

skandikamera · http://skandikamera.blog.hu 2010.11.13. 12:05:58

@Benikuty: Elég kár. Ha véletlenül találkozol vele, mondd meg neki.
:-)

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2010.11.13. 12:12:15

@spájzcetli: Ez lett volna a másik tippem, mert az ő humoruk és zsenialitásuk hasonló volt... :)
Köszönöm a pontosítást!
süti beállítások módosítása